چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی اقدام تروریستی مقابل مدرسه دخترانه در کابل را محکوم و با مردم مظلوم و مسلمان افغانستان ابراز همدردی کرد.

خبرگزاری مهر

«سه چکامه ولائی از ابوتمام طائی» نوشته حبیب راثی تهرانی و عذرا یزدی توسط بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا

تعدادی از فناوران در دوازدهمین جلسه‌ی کمیته تجاری‌سازی انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت تهران به معرفی محصولات دانش‌بنیان خود پرداختند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اخلاق به عنوان بزرگترین حلقه مفقوده در زندگی اجتماعی یاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: این آستان هرگونه استفاده از عناوین خادم و خادمیاری آستان مقدس رضوی را در تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی ممنوع کرده است.

خبرگزاری ایرنا

گناوه - ایرنا - مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی گناوه گفت: در دومین مرحله کمک مومنانه پویش سفره‌ای به وسعت ایران، خادم یاران این کانون با مشارکت و همکاری امام جمعه، 888 بسته معیشتی به ارزش 200 میلیون تومان تهیه و در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع کردند.

خبرگزاری ایسنا

هشتاد و ششمین اجلاس بین‌المللی مجازی به مناسبت روز جهانی قدس توسط موسسه بین‌المللی امام منتظر وآستان قدس رضوی و عتبه کاظمین و بنیاد بین‌المللی عاشورا برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تولیت آستان قدس رضوی در واکنش به اظهارات ظریف بابیان اینکه شهید سلیمانی برای دیپلماسی کشور قدرت آورد، گفت: اقتدار شهید سلیمانی در میدان پشتوانه قدرت دیپلماسی ما بود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - تولیت آستان قدس رضوی گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی برای دیپلماسی کشور قدرت آورد و اقتدار این شهید گرانقدر در میدان، پشتوانه قدرت دیپلماسی ما بود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - استاندار خراسان رضوی گفت: به منظور رعایت حال سالمندان واکسیناسیون کرونای آنان در مشهد به صورت خودرویی انجام می‌شود.

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه شهید سلیمانی برای دیپلماسی کشور قدرت آورد، گفت: اقتدار شهید سلیمانی در میدان پشتوانه قدرت دیپلماسی ما بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در جلسه بیان معارف اعتقادی «معاد در قرآن» که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، ایستادگی در برابر ظالمان و مستکبران را یکی از مصادیق تعظیم شعائر الهی دانست و عنوان کرد: باید یاد کسانی که در راه احیای این شعائر الهی مقاومت و ایستادگی کردند و با نثار خون خود به فیض شهادت رسیدند را گرامی بداریم. وی با بیان اینکه رشادت‌ها، فداکاری‌ها...

خبرگزاری ایسنا

مهدی حجت به مرور چند ماجرای بحث‌برانگیز و حاشیه‌ساز در میراث فرهنگی و همچنین مدیریت شهری پرداخت و از پیش‌فرض‌های انتخابات ریاست‌جمهوری گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهمان این هفته برنامه «دستخط» متولد 1328 در تهران و از چهره‌های فرهنگی شناخته شده است. وی موسس سازمان میراث فرهنگی کشور بعد از انقلاب اسلامی بوده و از مدیران ارشدی است که در این حوزه خدمات بسیار زیادی کرده و در حوزه معماری و شهرسازی و حوزه فرهنگی کشور تبحر خاصی دارد. از اول انقلاب تاکنون در عرصه‌هایی از این دست حضوری فعال داشته است و نمونه‌های مختلفی...

خبرگزاری مهر

موسس سازمان میراث فرهنگی، با حضور در برنامه «دستخط»، پیرامون وضعیت حوزه میراث فرهنگی کشور، نکاتی را توضیح داد و گفت: حیاط خلوت شدن میراث فرهنگی برای روسای جمهور باعث وزارتخانه شدن آن شد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: پس از گذشت پنج دهه ممنوعیت، امسال کشت محصول پنبه در سطح 50 هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان آغاز شد.