چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی امروز (پنجشنبه) در پایان جلسه اعتقادی معاد در قرآن که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس، روز فریاد مسلمین علیه اشغالگران صهیونیسم بوده، رژیم مجعولی که قبله نخست مسلمانان را با قتل و جنایات به بهانه هولوکاست اشغال کرده است. وی با بیان اینکه...

خبرگزاری میزان

در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس و آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، به همت مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی شب شعر «قدس و فلسطین» با حضور شعرای غیر ایرانی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی گفت: پیرو مکتب علوی نمی‌تواند نسبت به جنایات صهیونیست‌ها و مظلومیت فلسطنیان بی‌تفاوت باشد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام مروی گفت: پیرو مکتب علوی نمی‌تواند نسبت به جنایات صهیونیست‌ها و مظلومیت فلسطنیان بی‌تفاوت باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی، فرهنگ افطاری ساده و سهیم کردن محرومان و نیازمندان در سفره‌های پر برکت ماه مبارک از جمله اتفاقات خوب و مثبتی است که طی سالهای اخیر در بین مردم به خوبی اجرا می‌شود. اقشار ضعیف و کم درآمد، افراد آسیب دیده و در معرض آسیب و گروههای مشابه این چنینی در شرایط فعلی که اقتصاد کشور و وضعیت معیشتی اغلب مردم با چالش روبرو است، نسبت...

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اجرای پویش مومنانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور به توصیه رهبر معظم انقلاب، گفت: این حرکت‌های عام المنفعه در تمام دنیا بی‌نظیر است و در هیچ کشوری به اندازه ایران مردم به فریاد یکدیگر نرسیدند.

خبرگزاری دانا

سیدمحمدجعفر امامیان گفت: شبکه خادمیاران رضوی با مشارکت های مردمی و خیرین توانست در مرحله چهارم سفره مهربانی با عنوان پویش "سفره ای به وسعت ایران" تعداد 10 هزار بسته معیشتی تهیه کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از آستان نیوز، به منظور حمایت از آرمان فلسطین، ویژه برنامه‌های تبلیغی - فرهنگی متنوعی با عنوان «قدس تمدن‌ساز» به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در آخرین جمعه ماه رمضان با محوریت صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود. این ویژه برنامه‌ها از ساعت 24 امشب تا 2 بامداد سحرگاه بیست و سوم ماه مبارک رمضان با مناجات خوانی و ذکر توسل به نیت...

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا مرحله چهارم سفره مهربانی و پویش «سفره‌ای به وسعت ایران» همراه با تهیه و توزیع 10 هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های نیازمند توسط خادمان رضوی کرمانشاه روز پنجشنبه با حضور امام جمعه کرمانشاه، فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان و خادمان امام هشتم در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اعلام کرد: به منظور حمایت از آرمان فلسطین، ویژه برنامه‌های تبلیغی - فرهنگی متنوعی با عنوان «قدس تمدن‌ساز» در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با محوریت صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: 22 ناشر و 14 موسسه قرآنی از این استان در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم شرکت کردند.

خبرگزاری دانا

توقف ازدواج ارثیه تلخ هشت سالهاخیر است که سال‌ها گریبان‌گیر کشور خواهد بود اما شاید بتوان با حرکتی جهادی و انقلابی دوباره این قطار بازایستاده را به حرکت درآورد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی گفت: تاکنون، 42 میلیارد ریال برای برندسازی تولیدات مشاغل خانگی استان هزینه شده است که 30 میلیارد ریال آن مربوط به «سمنو» بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - 20 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با همکاری آستان قدس رضوی توزیع شد.

خبرگزاری دانا

بخشی گفت: امروز به همت خادمیاران آستان مقدس رضوی که هفته ها برای تهیه این بسته ها زحمت کشیدند بیش از 510 بسته مومنانه هر بسته به ارزش 300 هزار تومان تهیه شده که در اختیار جامعه هدف قرار می گیرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مسوول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: همزمان با لیالی قدر و شب ضربت خوردن و شهادت امیر مؤمنان، حضرت علی (ع)، طرح سلامت یاران علوی در این استان اجرا می‌شود.