چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان کرسی‌های تلاوت قرآن در ساعات مختلف شبانه‌روز در حرم مطهر رضوی با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی برپا است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - سرپرست بهزیستی خراسان رضوی از آغاز اجرای پویش ملی "ضیافت همدلی" در این استان خبر داد و خواستار کمک‌های نیکوکاران برای یاری رساندن به مددجویان نیازمند در ماه مبارک رمضان شد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار خرم‌آباد گفت: اجرای طرح بازآفرینی شهری در بافت فرسوده "اسدآبادی" ضروری است تا از این طریق بخشی از مشکلات ساکنان منطقه برطرف شود.

خبرگزاری مهر

قم - در ایام ماه مبارک رمضان، به همت طلاب جهادی گروه جهادی تبلیغی انصارالحیدر (ع)، حدود 800 بسته معیشتی میان خانواده های محروم شناسایی شده در قم، توزیع گردید.

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی با انتشار پیامی درگذشت سردار سید محمد حجازی را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی با انتشار پیامی درگذشت سردار سید محمد حجازی را تسلیت گفت.

وب‌گاه عصر ایران

همان خدایی که نهار و شام شما را می‌دهد شیر خشک فرزندتان را نیز خواهد داد. با توجه به آیات قرآن پیشگیری از فرزندآوری، قتل اولاد محسوب می‌شود و یکی از موارد فحشا است.

وب‌گاه عصر ایران

با رأی نمایندگان، نحوه محاسبه مالیات آستان قدس رضوی (ع)، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنگاه‌های اقتصادی نیروهای مسلح را مشخص شد.

وب‌گاه تابناک

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتا متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

خبرگزاری مهر

اولین ترجمه اردوی کتاب «رفیق خوشبخت ما» با موضوع بررسی شخصیت جهادی شهید بزرگوار «سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی» به همت نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کراچی انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بارانی که در بیشتر نقاط کشور باریده است و نزدیک شدن روز جهانی چای، بهانه‌ای است که کتاب‌هایی را برای مطالعه برگزینید که این روزها بارانی را همراه یک لیوان زیباتر کنند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - موانع و مشکلات عملیات اجرایی آزاد راه مشهد - چناران و حرم تا حرم در جلسه‌ای که بدین منظور امروز در محل استانداری خراسان رضوی برپا شد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - فرماندار کلات در استان خراسان رضوی گفت: راه‌اندازی 500 واحد دامداری سبک به عنوان مهمترین طرح دامپروری این شهرستان در انتظار تامین اعتبار از سوی آستان قدس رضوی است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - تولیت آستان قدس رضوی گفت: مرحوم آیت الله یزدی تمام آبرو و داشته‌های خویش را در خدمت اهداف مقدس انقلاب قرار داد و منشأ خدمات ارزنده به مردم و نظام اسلامی شد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - برگزیدگان ششمین کنگره علامه بلادی بوشهری (ره) روز سهشنبه در آیین اختتامیه مجازی این کنگره معرفی شدند.