جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

معاون صنایع دستی کشور در بازدید از نمایشگاه دست‌آفریده‌های عاشورایی از راه‌اندازی موزه آئینی صنایع دستی ویژه محرم خبر داد.

وب‌گاه گسترش

آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید به دو گروه از مدارس غیردولتی معلم اختصاص می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

برای سال تحصیلی جدید حداکثر تعداد دانش‌آموزان در کلاس‌های درس دوره ابتدایی چقدر است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: تلاش کرده‌ایم بهترین‌ها را در وزارتخانه به کار بگیریم. البته به این معنا نیست که کار ما خالی از اشکال است. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دست بچه‌های انقلاب است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

وزیر ارشاد گفت: تلاش کرده ایم بهترین‌ها را در وزارتخانه به کار بگیریم. البته به این معنا نیست که کار ما خالی از اشکال است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دست بچه‌های انقلاب است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی در آیین پایانی «طرح ولایت» ویژه معلمان و فعالان فرهنگی که چهارشنبه شب 4 مرداد در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد، با اشاره به این که «طرح ولایت» حاصل تلاش و مجاهدات علمی و عملی مرحوم علامه مصباح یزدی بوده است، از «بصیرت» به عنوان امتیاز ویژه آیت الله مصباح یزدی نام برد و افزود: این ویژگی ممتاز ایشان به دلیل ورود...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بدنه نیروی انسانی این وزارتخانه با یک کار سخت و پرمانع در آستانه یک تحول جدی قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام سازمان امور مالیاتی، 63 هزار برگه مالیاتی برای خانه‌های خالی، 45 هزار برگه برای املاک لوکس صادر و 550 کاربر رسانه‌های اجتماعی با درآمدهای نجومی و 123 اینفلوئنسر و بلاگر با گردش مالی 2300 میلیارد تومانی شناسایی شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که مالیات تشخیصی سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها حدود 500 میلیارد تومان و بیشتر خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همزمان با ماه محرم تصویری از دست خط منسوب به امام حسین (ع) در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صدور 45هزار برگه برای املاک لوکس، شناسایی 550کاربر رسانه‌های اجتماعی بادرآمد‌های نجومی نشان می‌دهددولت سیزدهم درحرکت به سمت عدالت مالیاتی مصمم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جلال محمودزاده نماینده مهاباد در مجلس اظهار کرد: انتخاب مدیران دولت انقلابی فقط از دانشگاه های امام حسین، امام صادق و آستان قدس رضوی است یعنی از اطرافیان آقای رئیس جمهور.

خبرگزاری مهر

صدور63 هزار برگه مالیاتی برای خانه‌های خالی و 45 هزار برگه برای املاک لوکس، شناسایی 550کاربر رسانه‌های اجتماعی بادرآمدهای نجومی و... نشان می‌دهددولت سیزدهم درحرکت به سمت عدالت مالیاتی مصم است.

خبرگزاری مهر

در پی تخلف قانونی و بی حرمتی مجموعه طاقچه به عزای ماه محرم بسیاری از ناشران از ادامه فروش کتاب‌های‌شان در این پلتفرم امتناع کردند.