جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری تسنیم

قهرمان مسابقات بین‌المللی مستریونیورس، مدال خود را به موزه آستان قدس رضوی تقدیم کرد.

خبرگزاری مهر

کتاب «مزد کارگرها» نوشته سید سعید هاشمی توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

صفویه شاهکار‌های متعددی داشته است یک شاهکار عجیب آن‌ها نقش بسیار استثنایی خانم‌ها در شکل گیری این سلسله است و این افتخار بزرگی برای ایران ماست که صفویه و اردبیل ما هشتصد سال پیش بر نقش زن واقف شده و از ظرفیت عظیم آن‌ها استفاده کرده است زن برای تبرج جاهلی خلق نشده است بلکه خدای متعال آن چنان قدرتی به آن‌ها داده است که می‌توانند به برکت آموزه‌های دینی یک کشور و یک ملت را مدیون خود بکنند...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور عصر امروز در حاشیه بازدید خود از سازمان صدا و سیما که به‌مناسبت روز خبرنگار انجام گرفت، در برنامه «سیمای خانواده» حاضر شد و طی سخنانی ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشات شهدای رسانه بیان کرد: نهاد خانواده نهادی ولو کوچک است، اما بسیار اثرگذار است و بسیار اهمیت دارد. ماموریت ما و شما مشترک است و باید برای تقویت...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: باید برای تشکیل خانواده، تقویت فضای فرزندآوری در جامعه، سبک زندکی اسلامی، زیست عفیفانه و رفاه و آرامش خانواده‌ها بکوشیم.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با ماه محرم، ماه عزای سید و سالار شهیدان، مسابقه ملی تابخوانی «وارث» در سراسر کشور آغاز به کار کرد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «زبان گنجشک‌ها را بلد است» شامل 10 داستان کوتاه درباره معجزات معصومین (ع) است. شیوه روایت داستان‌ها بسیار جالب است؛ هر داستان از زبان یکی از عناصر طبیعت (درخت، سنگ، گنجشک و...) یا یکی از شخصیت‌های ماجرا روایت می‌شود.

وب‌گاه گسترش

ماجراهای دو هفته اخیر عکس کارمندان «طاقچه» و اتفاقات عجیب پس از آن، وارد فاز جدیدی شده است؛ وزیر ارتباطات می‌گوید شخص رییس‌جمهور مخالف توقف خدمت‌رسانی بسترهای بومی است و راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدرضا مخبر دزفولی استاد ممتاز دانشگاه تهران به‌عنوان رئیس جدید فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: جلال محمودزاده عضو کمیسیون کشاورزی مجلس و نماینده شهر مهاباد گفت: دولت، مدیران را در دایره‌ی بسیار کوچک خود که هر یک از قوه قضاییه، دانشگاه امام صادق (ع) یا آستان آمده اند نگه داشته و از مدیرانی که توانمند هستند و قدرت مدیریت بیشتری دارند، استفاده چندانی نکرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق جدیدترین گزارش شرکت اطلاعات انرژی کپلر، صادرات نفت ایران به چین، امسال به یک میلیون بشکه در روز افزایش پیدا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت‌های دیجی‌کالا، طاقچه و ازکی به علت انتشار عکس‌های بدون حجاب کارکنان‌شان، پلمب، محدود و تعلیق شدند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت‌های دیجی‌کالا، طاقچه و ازکی به علت انتشار عکس‌های بدون حجاب کارکنان‌شان، پلمب، محدود و تعلیق شدند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اگرچه طاقچه در مقابل بیانیه‌های انتشارات مختلف عکس‌های افرادِ بی‌حجاب منتشر شده را متعلق به کارکنان خود ندانست، ولی عده‌ای این توضیح او را کافی ندانستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

امام زین‌العابدین (ع) برای دشمنان اسلام از هزاران شمشیر ترسناک‌تر بود و خواب راحت را از چشمان آنان ربوده بود زیرا بقای اسلام به بقای اندیشه‌ها و ارزش‌هایش بستگی داشت.