جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

کتاب «از این انگورها بفرمائید» نوشته هاجر زمانی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) برای کودک و نوجوان منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیته فرش فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران با همکاری شرکت فرش آستان قدس رضوی، نشست تخصصی «تاریخ فرش‌شناسی در جهان» را برگزار می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: سرانه مطالعه در ایران حداقل 33 دقیقه است؛ مطالعه در کشور، وضع مطلوبی ندارد، اما بسیار مطلوب‌تر از کشور‌های همسایه است.

خبرگزاری مهر

علی رمضانی طی حکمی حسین تیموری را به‌عنوان معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارشاد در اختتامیه هشتمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب گفت: بنا داریم رویداد پایتخت کتاب ایران را گسترش دهیم‌، این رویداد، رقابتی را میان شهرها ایجاد کرده، اما تعداد شرکت‌کنندگان قانع‌کننده نیست؛ به‌ویژه اینکه بیش از 1300 شهر داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه که امروز در مجلس شورای اسلامی عملکرد بودجه ای دولت در 4 ماه نخست 1402 را تشریح کرد، حاکی از آن است که عملکرد دولت در صادرات نفت در 4 ماه نخست امسال، ضعیف بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمار تخصیص وام به دستگاه های اجرایی کشور اعلام شد و در این بین سازمان تامین اجتماعی در صدر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو کارخانه قند آبکوه و چناران هم که متعلق به آستان قدس رضوی بودند، در اثر بی‌لیاقتی متصدیان امر در معرض ورشکستگی قرار گرفتند و به دستور شاه (که تولیت آستان قدس رضوی با او بود) به سازمان گسترش تحویل داده شدند. وقتی که به دستور شاه من مامور نوسازی این دو کارخانه شدم درصدد پیدا کردن مرد لایقی بودم که کار را به او محول کنم. چند سال قبل که من با موسسه جرج فرای در سازمان برنامه کار می‌کردم،...

خبرگزاری مهر

رامین فرج نژاد طی مراسم مدال طلا و کمربند قهرمانی خود را در مسابقات بین المللی مستریونیورس به موزه آستان قدس رضوی تقدیم کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قهرمان دسته فوق سنگین قوی‌ترین مردان در مسابقات مستریونیورس سال 2023 طی مراسم مدال طلا و کمربند قهرمانی خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.