جمعه 30 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

آیین تکریم از خدمات 25 ساله دکتر رضا داوری اردکانی و معارفه دکتر محمدرضا مخبر دزفولی به‌عنوان رئیس جدید فرهنگستان علوم برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با پخش رسمی شبکه تلوبیونی کتاب با عنوان تنها شبکه تخصصی این حوزه زمینه مشارکت ناشران، نویسندگان و فعالان و علاقه‌مندان به کتاب با این شبکه فراهم می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه زندگی شهیدان رجایی و باهنر در دوران مسئولیت با پیش از آن هیچ تفاوتی نداشت، گفت: زندگی و سلوک این شهیدان نشان از اوج خودسازی ایشان دارد و این بسیار مهم است که انسان با قرارگیری در یک موقعیت بالای اجتماعی، خود را حفظ کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه‌های کمیسیون «فرهنگ، رسانه و توسعه فرهنگ میزبانی» در کارگروه ملی زیارت با حضور قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشریح شد و متولیان امر از ارائه خدمات فرهنگی به زائران امام هشتم با طرح «مبدا تا مبدا» خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایجاد منطقه آزاد تجاری در «سرخس»، «دوغارون» و «مازندران» را مغایر سیاست‌های کلی نظام ندانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد که ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی در «سرخس»، «دوغارون» و «مازندران» مغایر سیاست‌های کلی نظام نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرحوم آیت الله هاشمی در خاطرات خود از فشارها به مهدی کروبی بر سر طرح اصلاح قانون مطبوعات روایت کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احد فرامرز قراملکی در دوره دانش افزایی و توانمند سازی اساتید بسیجی با محوریت جهاد تبیین که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: جنگ انگاره ای عبارت است از تصویر ذهنی ناخودآگاه از یک شخص که کاملا هم درست نیست و بر نمود ارتباط فرد با دیگران تاثیر می گذارد. وی انگاره سازی رسانه ای و برساخت سازی به عنوان یک تکنیک را موضوعی میان رشته ای برشمرد که به کمک یافته...

خبرگزاری تسنیم

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب اصلاح طلب مردم سالاری می‌گوید ما با انتخاب رئیس فعلی جبهه اصلاحات مخالفیم در انتخاب ایشان هم نقشی نداشتیم.

خبرگزاری مهر

پویش کتابخوانی قلم گاه با محوریت کتاب «چشه های بهشت» نوشته محمد هادی زاهدی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی» آغاز به کار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، با حضور در دوره مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش آموز که به همت بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزارشد تاکید کرد: در برابر هجمه‌های رسانه‌ای دشمن که با تحت تاثیر قرار دادن جوانان و نوجوانان، اصل بنیان خانواده را هدف قرار داده، لازم است همه مسئولین هوشیار باشند. انسیه خزعلی...