شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرتضی اسکافی تهیه‌کننده سریال «آسوده باش» ضمن عرض تسلیت به جامعه هنری در خصوص درگذشت شهرام عبدلی افزود: هم اکنون پیکر این هنرمند در حال انتقال به بهشت رضا برای غسل دادن است. قرار است پس از غسل دادن پیکر عبدلی، طبق درخواست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مراسمی برای وی راس ساعت 14:30 در حرم مطهر رضوی برگزار شود. تهیه‌کننده سریال «آسوده...

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از مراسم و زمان درگذشت شهرام عبدلی با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیکر شهرام عبدلی بازیگر تلویزیون و سینما با حضور جمعی از هنرمندان و خادمان بارگاه منور رضوی امروز، شنبه در حرم مطهر امام رضا (ع) تشییع می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر "شهرام عبدلی" بازیگر تلویزیون و سینما با حضور جمعی از هنرمندان و خادمان بارگاه منور رضوی در حرم مطهر امام رضا (ع) تشییع می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیکر "شهرام عبدلی" بازیگر تلویزیون و سینما با حضور جمعی از هنرمندان و خادمان بارگاه منور رضوی امروز، پنجشنبه در حرم مطهر امام رضا (ع) تشییع می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - هشت طرح عمرانی و بیمارستانی با اعتبار 940 میلیارد ریال همزمان با سالروز میلاد امام حسین (ع) روز جمعه طی مراسمی با حضور مسوولان کشوری در بیمارستان امام رضا (ع) از موقوفات آستان قدس رضوی به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس مجتمع آموزشی امام رضا گفت: پنج طرح عمرانی و بیمارستانی با هزینه کرد 947 میلیارد ریال در بیمارستان امام رضا (ع) از موقوفات آستان قدس رضوی احداث و اکنون آماده بهره‌برداری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب قهرمان رقابت‌های فیتنس قهرمانی جهان در سال 2022 مدال خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با گذشت سه ماه از زمان آغاز به کار «سامانه خرید از کتابفروشی»، کتاب‌ها، ناشران و کتابفروشی‌های پرفروش این سامانه معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

با گذشت سه ماه از زمان آغاز به کار «سامانه خرید از کتابفروشی»، کتاب‌ها، ناشران و کتابفروشی‌های پرفروش این سامانه معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

نایب قهرمان فیتنس مسابقات جهانی 2022 اسپانیا، مدال خود را به موزه آستان قدس رضوی تقدیم کرد.

خبرگزاری مهر

مشهد از نسخه خطی کتابت شده «کشف الغمه فی معرفه الائمه» در سال 784 هجری قمری با قدمت 660 سال موجود در گنجینه رضوی در کتابخانه مرکزی حرم مطهر حضرت رضا (ع) رونمایی شد.