شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با جمعی از دختران نوجوان شرکت‌کننده در برنامه «بی‌نهایت شو» که از سوی مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار شده، گفت: انقلاب اسلامی تمدنی جدید و نوین با عنوان مردم‌سالاری دینی ارائه کرد که در آن سبک جدیدی از زندگی برای انسان‌های معاصر ارائه شد. رئیسی با بیان اینکه امام خمینی (ره) جمهوری اسلامی را با نگاه به نیاز‌های...

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور آینده کشور را متعلق به نوجوانان و جوانان دانست و گفت: باید با بازنگری مسیر طی شده، ضعف‌ها و کاستی‌ها را شناسایی و تلاش کنیم آهنگ تربیتی کشور با روند توسعه یکسان باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیسی گفت: جمهوری اسلامی با برخورداری انسان‌ها از لذت و رفاه مخالف نیست بلکه به آن جهت می‌دهد تا انسان‌ها بدانند که هدف از زندگی آنها چیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور آینده کشور را متعلق به نوجوانان و جوانان دانست و گفت: کشور ظرفیت‌های زیادی در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور آینده کشور را متعلق به نوجوانان و جوانان دانست و با بیان اینکه کشور ظرفیت‌های زیادی در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی دارد، گفت: باید با بازنگری مسیر طی شده، ضعف‌ها و کاستی‌ها را شناسایی و تلاش کنیم آهنگ تربیتی کشور با روند توسعه یکسان باشد.

خبرگزاری مهر

پویانمایی «جشن خرگوش ها» براساس کتابی به همین نام اثر محمد میر کیانی به‌زودی توسط مرکز گسترش سینمای تجربی، مستند و پویانمایی تولید می‌شود.

خبرگزاری مهر

ماجرای وزیر کینه جو و تشرف ابوراجح حمامی به خدمت صاحب‌الزمان، از جمله موضوعاتی هستند که در دو کتاب درباره امام زمان (عج) منتشر شده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان، بسته مطالعاتی شامل 10 عنوان کتاب پیرامون مهدویت و انتظار و زندگی حضرت مهدی (عج) فراهم کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از انتشارات آستان قدس رضوی 10 عنوان کتاب پیرامون مهدویت و انتظار و زندگی حضرت مهدی (عج) در این گزارش معرفی شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی گفت: نظامی را به حق باید پیام آور همزیستی صلح و دوستی و پیوند زننده ملت‌ها دانست.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان عمران و نگهداری حرم مطهر رضوی گفت: پس از گذشت 280 روز از آغاز عملیات عمرانی احیاء مجدد صحن انقلاب امشب و پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور تولیت آستان قدس رضوی و زائران و مجاوران بارگاه نورانی ثامن‌الحجج (ع) این صحن به روی عموم بازگشایی خواهد شد.

خبرگزاری مهر

ناصر کنعانی در آیین افتتاحیه هفته بزرگداشت حکیم نظامی گفت: نظامی پیام‌آور صلح و همزیستی مسالمت آمیز است. محمود شالویی نیز در این آیین بر مروج اخلاق بودن نظامی در اشعارش تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

هفته بزرگداشت نظامی گنجوی با برگزاری مراسمی در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در کشور آغاز شد. میهمانان در این مراسم، نظامی را حکیم صلح و دوستی توصیف کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آئین افتتاحیه هفته بزرگداشت حکیم نظامی شاعر بزرگ پارسی با حضور جمعی از استادان زبان و ادب فارسی برگزار شد.