شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم از آماده شدن پیش‌نویس سند برنامه راهبردی برای پنج سال آینده این سازمان خبر داد.

خبرگزاری مهر

انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان، بسته مطالعاتی شامل 10 عنوان کتاب پیرامون مهدویت و انتظار و زندگی حضرت مهدی (عج) فراهم کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پانزدهمین مسابقه کتابخوانی انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) با محوریت کتاب «مرا با خودت ببر» توسط این انتشارات و با همکاری مسجد و مؤسسه فرهنگی جوادالائمه (ع) از 14 دی ماه فعالیت خود را آغاز کرد و با استقبال مخاطبان تا پایان عید فطر تمدید شد. در این پویش مطالعاتی، کتاب «مرا با خودت ببر» به نویسندگی حجت‌الاسلام مظفر سالاری به عنوان منبع مطالعاتی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «شعر‌های رودخانه» سروده محمود پور وهاب به تازگی با تصویرگری سحر فرهادروش توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) چاپ و روانه بازار نشر شده است. این مجموعه حاوی 10 شعر در مورد تجربه‌ها و دیده‌های محمود پور وهاب از گردش در طبیعت و لذت حضور در کنار رودخانه است که او در این مجموعه شعر، هر بار از زاویه دید مختلف به رودخانه نگریسته و اندیشمندانه میان...

خبرگزاری مهر

کتاب «شعرهای رودخانه» سروده محمود پور وهاب با تصویرگری سحر فرهادروش توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری مهر

پانزدهمین مسابقه کتابخوانی انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) با محوریت کتاب «مرا با خودت ببر» با استقبال مخاطبان تا پایان عید فطر تمدید شد.

خبرگزاری مهر

مشهد قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: آنچه که امروز خواب راحت را از چشم دشمنان ما گرفته نیز زنده بودن این فرهنگ ایثار و شهادت است.

خبرگزاری مهر

اهواز - همزمان با اوج گیری حضور کاروان‌های راهیان نور، خادمان یادمان شلمچه پرچم این یادمان تعویض کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بنا به استقبال علاقه‌مندان به ادبیات مذهبی و تاریخ اسلام، پویش مطالعاتی «مرا با خودت ببر» با در نظر گرفتن جایزه ویژه دعوت به آئین غبارروبی حرم مطهر رضوی از سوی به‌نشر تا عید فطر تمدید شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده سپاه تهران با اشاره به حوادث اخیر گفت: اسنادی که از دشمن در اختیار داریم نشان می‌دهد آن‌ها روی خسته شدن نیروهای امنیتی حساب کرده بودند، اما بعدا در گزارشات خود به ایستادگی و خستگی‌ناپذیری نیروهای امنیتی‌ما اذعان کردند.

خبرگزاری مهر

اهواز - تولیت آستان قدس رضوی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، ضامن حفظ اسلام و تداوم امنیت کشور است.

خبرگزاری مهر

طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، دولت مکلف شد تا 3 میلیارد یورو جهت تقویت بنیه دفاعی کشور به ستاد کل نیروهای مسلح تخصیص دهد.