شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: کتابخانه‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی به 3 هزار و 721 کتابخانه افزایش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: آئین عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه خراسان همزمان با شام میلاد امیرالمؤمنین (ع) با حضور حجت‌الاسلام مروی، تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از علمای مشهد در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مشهد مراسم تلبس و عمامه گذاری 350 طلبه حوزه علمیه خراسان رضوی با حضور تولیت آستان قدس رضوی، علما، استادان، طلاب در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گنجینه نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه همزمان با سالروز میلاد امیرالمومنین (ع) در مشهد افتتاح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، وقف‌شده بر آستان قدس رضوی، در آئینی که با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران (درباره آموزه‌های مکتب علوی) و ارائه گفتارهایی از مرتضی کریمی‌نیا (معرفی دو قرآن به خط کوفی اهدایی آقای ابوالعلا سودآور) و عمادالدین شیخ‌الحکمایی (معرفی مجموعه اسناد اهدایی آقای ابوالعلا...

خبرگزاری مهر

بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران، از نسخه نفیس قرآن کریم به خط کوفی هم‌زمان با آئین گرامی‌داشت میلاد حضرت علی علیه‌السلام رونمایی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرآنلاین در گزارشی به بررسی وضعیت روسای جمهور قبل و بعد از انقلاب اسلامی1357 پرداخته و بررسی کرده ابوالحسن بنی صدر، محمدعلی رجایی، آیت الله خامنه ای، هاشمی رفسنجانی، محمدخاتمی، محمود احمدی نژاد، حسن روحانی و ابراهیم رئیسی هر یک قبل و بعد از انقلاب از چه سابقه ای برخوردارند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین انتظامی تاکید کرد: لازم است همه ما دعا و کمک کنیم که آقای رئیسی و دولت‌شان موفق شوند. متاسفانه طراحان و عاملان مشارکت‌گریزی - که این دولت، محصول و بلکه قربانی آن است - نه درس گرفتند و نه مؤاخذه شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسین انتظامی نوشت: یک نقص عمومی در عمده مدیران ما وجود دارد: استفاده فراوان از «باید». این کلمه در پدرسالاران، نظامیان و قضات، کاربرد بیشتری دارد و شاید هم در آقای رئیسی، یادگار و رسوب کسوت پیشین ایشان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به روند یکی دو سال گذشته، اگر همین الان تجدید انتخابات شود، هم نرخ مشارکت و هم درصد نمایندگی رئیسی پایین‌تر خواهد بود. اصلاح افکار و عاطفه عمومی نیازمند تلاش همه‌جانبه است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آستانه ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی بخشی از کتب منتشر شده مرتبط با این موضوع در این گزارش معرفی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پخش گفتگوی تلویزیونی آقای رئیس جمهور، نکاتی دارد که صرفا از منظر رسانه‌ای به آن می‌پردازیم:

خبرگزاری تسنیم

با گذشت دو ماه از زمان آغاز به کار «سامانه خرید از کتابفروشی»، کتاب‌ها، ناشران و کتابفروشی‌های پرفروش این سامانه معرفی شدند.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی استقلال و رهایی از وابستگی را از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دانست.