شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا یکشنبه شب (21 اسفند) به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه و دیگر اعضا تشکیل جلسه داد. در این جلسه اصلاحات آیین‌نامه اجرایی لایحه مولدسازی دارایی‌های دولت مطرح و پس از تبادل نظر به تصویب رسید. موضوعاتی در خصوص نظارت و ضمانت‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اصلاحات آیین‌نامه اجرایی لایحه مولدسازی دارایی‌های دولت را پس از بحث و تبادل نظر تصویب کردند.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی گفت: انقلاب ملت ایران جنبشی اسلامی و ایمانی بوده که امید و اعتمادبه‌نفس را در جهان اسلام ارتقا داده است.

خبرگزاری مهر

کتابخانه آیت‌الله مرعشی نجفی با وجودیکه بودجه دولتی دارد اما تصویر نسخه‌های خطی را به قیمت‌های گزاف به محققان علوم آل محمد ارائه می‌دهد. هنوز هم 50درصد نسخه‌های این کتابخانه فهرست نشده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

حزب تمدن اسلامی در پیامی درگذشت حسن غفوری‌فرد را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان"60 درصد اسناد سگونتگاه‌های غیررسمی عادی و قولنامه‌ای است"گفت: حدود 10 درصد از اراضی این سکونتگاهها تصرفی است.

خبرگزاری مهر

حزب تمدن اسلامی در پی درگذشت حسن غفوری فرد، از فعالان سیاسی و مدیران اسبق نظام اطلاعیه صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد آئینی در خصوص اجرای بند «ک» تبصره 11 ماده واحده قانون بودجه 1401 و ارایه سند به سکونتگاه‌های فاقد سند در شهر‌ها اظهار داشت: در سکونتگاه‌های غیررسمی به طور میانگین مشکل اصلی نداشتن سند رسمی است. برآورد‌ها نشان می‌دهد که حدود 30 درصد از املاک واقع در سکونتگاه‌های غیررسمی دارای سند هستند که در طول سال‌ها مشکل آن‌ها حل شده و سند دریافت کرده‌اند. معاون...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این همایش که به همت خانه مداحان اهل بیت (ع) برگزار شد، جهاد تبیین در شعر، نوحه و سرود، تبیین فضای رسانه‌ای، اخلاق مداحی و هم اندیشی مداحان جوان و پیشکسوتان این عرصه از جمله موضوعاتی بود که مورد بررسی و مداقه قرار گرفت. آقایان حجج الاسلام راشد یزدی، شهاب مرادی، حاج منصور ارضی، حاج حسین سازور، مهندس خالدی (معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوای مرکز...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم نخستین سالگرد رحلت آیت الله محمد محمدی ری شهری با حضور تولیت آستان قدس رضوی و برخی مسئولان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همایش بزرگ مداحان در راستای لبیک به دستورات مقام معظم رهبری در خصوص نقش مداحان در عرصه جهاد تبیین در مشهد مقدس برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: دکتر غفوری فرد همچنین در سال‌های اخیر به نمایندگی از حزب موتلفه اسلامی عضو مجمع احزاب آسیایی (آیکپ) بود که این جایگاه او را به چهره ای بین المللی تبدیل کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مسئول گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نمایشگاه منطقه‌ای آثار هنرهای تجسمی شمال شرق کشور به مناسبت هفته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محل مرکز بین المللی همایش‌های آستان قدس رضوی برپا شد.