شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه عصر ایران

حسینی در تشریح فلسفه حضور آستان قدس افزود: به‌نظر می‌رسد آستان قدس طلب‌هایی از دولت دارد که طریق گرفتن چنین امتیازی در پی وصول طلب‌هایش است.

وب‌گاه عصر ایران

خیلی از افراد فکر می‌کنند «نهج‌البلاغه» فقط یک کتاب مذهبی است و تنها از این بعد به مساله نگاه می‌کنند اما باید گفت «نهج‌البلاغه» یک کتابِ تربیتی، اخلاقی، فرهنگی، روان‌شناسی و جامعه‌شناسی در همه ابعاد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فراز نوشت: در تبصره‌های مربوط به بخش نفت و گاز لایحه بودجه سال 1402 بخشی از صادرات نفت به نهادهایی مانند آستان قدس و شهرداری‌ها سپرده شده است. در سوی مقابل بخش خصوصی بیش از پیش به حاشیه رانده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گزارشی اعلام کرده است که برآوردهای صورت گرفته در خصوص منابع حاصل از صادرات نفت، واگذاری شرکت‌های دولتی و مولدسازی دارایی‌های دولت واقعی نیست.

وب‌گاه فرارو

ناصر طباطبایی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران استان یزد می‌گوید: موج سرما و بارش‌ها پرواز‌هایی که به مقصد این شهر و استان انجام می‌شود را با چالش مواجه کرده و همین امر بر ضریب اشغال هتل‌ها در یزد اثرگذار بوده است. او درباره میزان کاهش متقاضیان هتل‌ها به عدد 20‌درصد اشاره کرده و می‌افزاید: این حداقل رقمی است که می‌توان برای کاهش رزرو‌ها عنوان کرد، علاوه بر آن به واسطه سرمای زیاد ما با دستورالعمل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در تبصره‌های مربوط به بخش نفت و گاز لایحه بودجه سال 1402 بخشی از صادرات نفت به نهادهایی مانند آستان قدس و شهرداری‌ها سپرده شده است. در سوی مقابل بخش خصوصی بیش از پیش به حاشیه رانده شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرماندار تربت‌جام گفت: تمام کسانی که قطعی گاز دارند، متناسب با بالاترین ساعتی که قطعی خواهند داشت، برابر لیست شرکت گاز و براساس کد ملی و اشتراک، لوازم گرمایشی تحویل می‌گیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار تربت‌جام ضمن عذرخواهی از مردم این شهرستان بخاطر قطع گاز گفت: تا دیروز چهار هزار وسیله گرمایشی غیرگاز سوز در تربت‌جام توزیع شد و 2 هزار وسیله گرمایشی نیز در مسیر ورود به این شهر است.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: طی 24 ساعت گذشته با همکاری واحدهای اقامتی در مشهد 230 مسافر در راه مانده راه آهن به صورت رایگان اقامت یافتند.

خبرگزاری دانا

مدیر عامل راه آهن گفت: کل شبکه ریلی کشور در حالت پایدار قرار دارد و امشب هیچ مسافری در بین راه نخواهد ماند.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد بزرگداشت حکیم نظامی گفت: تلاش می‌کنیم حکیم نظامی را بهتر و بیشتر به جهانیان معرفی کنیم.

خبرگزاری تسنیم

طبق بند ب تبصره یک بودجه سال بعد، دولت در ازای تعهدات مالی که به سازمان تامین اجتماعی و همچنین آستان قدس رضوی دارد، اختصاص نفت به آن ها به منظور صادرات را در دستور کار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اسامی داوران بخش مسابقه اختتامیه سیزدهمین جشنواره عمار اعلام شد و مهران رجبی و حسن عباسی داور جشنواره عمار شدند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، الهه محبوب رییس اداره اسناد آستان قدس رضوی در آیین رونمایی از اسناد یادشده اظهار کرد: زیارت نامه خوان بر اساس اسناد موجود، نخستین شغل مربوط به زنان بوده که در دوره شاه عباس اول صفوی ایجاد شده است. همچنین می‌توان از شغل کفشبانی برای زنان نام برد. وی ادامه داد: برخی از اسناد گنجینه رضوی نیز مربوط به کمک‌های آستان قدس به زنان است، از جمله می‌توان به...

خبرگزاری تسنیم

اسامی داوران بخش مسابقه اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم عمار در 2 بخش مستند و داستانی اعلام شد.