شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری تسنیم

محمود شالویی گفت: با پیگیری وزیر فرهنگ، احیاء و مرمت آرامگاه‌ها و مقابر مفاخر فرهنگی و هنری ایران، با جدیت و سرعت اجرایی شود.

خبرگزاری مهر

«نمایشگاه بانوان واقف در کتابخانه و موزه ملی ملک»، دربرگیرنده مجموعه‌ای از آثار اهدایی و وقفی 13 بانوی نیک‌اندیش و نیکوکار در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران گشایش می‌یابد.

خبرگزاری مهر

کاشمر معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: واردات نخ، تولید کنندگان پنبه را نگران می‌کند.

خبرگزاری مهر

مشهد قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: بخشی از جهاد تبیین که مطالبه رهبر معظم انقلاب است، تبیین زندگی الهام‌بخش خانواده‌های شهدا است که باید نسل امروز با آن آشنا شوند.

خبرگزاری تسنیم

بخش ویژه شهید سلیمانی در جایزه جلال 630 اثر منتشر شده در این‌باره را ارزیابی کرده، اما تنها به 12 اثر شاخص برای راه‌یابی به مرحله نهایی رسیده است.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی خانواده معظم شهدا را اسوه صبر و استقامت در راه اسلام دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا، سرمایه ارزشمند و معنوی ایران اسلامی هستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

این عکس‌ها قدیمی‌ترین تصاویر از حرم امام رضا (ع) هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با خانواده شهیدان "انگیزه" و "عدالتی خدابنده" که هر کدام در دفاع مقدس سه شهید تقدیم انقلاب و کشور کردند، اظهار کرد: همه مدیون خون پاک شهیدان و صبر خانواده معظم شهدا هستیم. وی بیان کرد: فرزند صالح محصول تربیت صحیح والدین است و در امر تربیت فرزندان مادر نقشی بسیار مهم و اثر گذار دارد. حجت الاسلام...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گلنوش خالقی برای فعالیت در ایران هم دغدغه‌مند بود، اما همچون بسیاری دیگر از زنان موسیقیدان هنرمند با چالش‌های بسیاری مواجه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: یکی از پژوهشگران موسیقی نواحی ایران در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود از آماده‌سازی یک طرح برای برخی از هنرمندان پیشکسوت موسیقی نواحی و چند فعالیت پژوهشی دیگر خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم دلسوزی و جوشش برای مردم بود گفت: (به تاسی از شهید سلیمانی) در وقایع اخیر افرادی که فریب دشمن را خورده اند و در مقایسه با کل ملت هم کم هستند باید آنان را دریابیم و آغوشمان را برایشان باز کنیم.

خبرگزاری دانا

آیت الله مروی گفت: حاج قاسم در مکتب پیامبر رشد کرده بود، او خوشه چنین مکتب تربیتی اهل بیت علیهم السلام بود، شهید سلیمانی مردمی بود و عشق به مردم در وجود حاج قاسم تمام شدنی نیست.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم دلسوزی و جوشش برای مردم بود گفت: (به تاسی از شهید سلیمانی) در وقایع اخیر افرادی که فریب دشمن را خورده اند در مقایسه با کل ملت کم هستند باید آنان را دریابیم و آغوشمان را برایشان باز کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فردای اقتصاد نوشت: یادمان نرفته که چطور مخبر، زورآزمایی جنجالی با محسن رضایی در ماه های آغاز به کار دولت سیزدهم را برنده شد و با حذف رضایی میدان رقابت مهره های اقتصادی دولت به سه گروه محدود شد. گروه اول چهره های نزدیک به محمود احمدی نژاد که بیشتر به اطرافیان میرکاظمی در سازمان برنامه و بودجه شناخته می‌شوند، گروه دوم اهالی دانشگاه امام صادق و تیم آستان قدس رضوی که با چهره های مانند خاندوزی...

وب‌گاه 55 آنلاین

در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی آیین کمک به آزادی زندانیان محکوم مالی و جرایم غیرعمد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در دادگستری استان کرمان برگزار شد.