سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

با پیشنهاد رییس کل بیمه مرکزی و موافقت رییس مجمع عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی، جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه موتوری زمینی بخشیده می شود.

خبرگزاری دانا

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با تکمیل درمانگاه شبانه روزی شهرداری اردبیل قدم های بزرگی در کاهش مشکلات درمانی مناطق کم برخودار شهر برداشته خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

با پیشنهاد رئیس کل بیمه مرکزی و موافقت رئیس مجمع عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی، جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه موتوری زمینی بخشیده می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس جمهوری گفت: بوشهر قطب کشاورزی، شیلات، نخیلات، صنعت نفت گاز و پتروشیمی است و 600 کیلومتر مرز دریای دارد و در این وضعیت سخن گفتن از بیکاری، مشکلات و بعضا آسیب های اجتماعی برای این استان غیرقابل تحمل است.

وب‌گاه عصر ایران

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده: در ابتدا دو جنبه کارآفرینی و چگونگی عملکرد درباره آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زنان و خانواده را پیگیری خواهیم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «حبیب عرفان‌منش» مدیرکل راهبری اجرای آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور روز پنجشنبه اظهار داشت: سال گذشته 50 هزار و 640 زندانی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را حین سپری کردن دوران محکومیت خود، کسب کردند که از این تعداد 12 درصد آنان بالغ بر بیش از 6 هزار نفر از بانوان زندانی بوده‌اند که مهارت‌های شغلی را فراگرفته‌اند. وی افزود: طبق آمارها، تقریبا از...

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: لازم است با تبلیغات محیطی مناسب، تمام لحظات زندان برای زندانیان تذکر و تلنگر باشد.

خبرگزاری دانا

اعظم شاه حسینی گفت: تراکم جمعیت دانش آموزی به ویژه در نواحی مرکزی کرج و کمبود مدرسه باعث شده البرز در بحث سرانه فضای آموزشی آخرین استان کشور باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نشست فراکسیون مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی با حضور سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و معاونان وی برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نشست فراکسیون مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی با حضور سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و معاونان وی برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی کامل برای اجرای برنامه های هفته ناجا همزمان با 17 تا 23 مهرماه خبر داد و بر لزوم اجرای برنامه های کیفی اثرگذار تاکید کرد.

خبرگزاری دانا

واحدی گفت: در سال جاری 55 وقف جدید با اعتبار 30 میلیارد و 500 میلیون تومان با رویکردهای کمک به درمان، تحصیل، فقرا، خیرات و سایر امور در استان انجام شده است.

خبرگزاری دانا

رزم با بیان اینکه تشکیل کارگروه ویژه توسعه لرستان ضروریست، گفت: به دلیل محدودیت هایی که دولت نمی تواند سرمایه گذاری کند، با تشکیل این کارگروه از سرمایه گذار حمایت می شود.

خبرگزاری دانا

جلالی گفت: در گذشته آنچه به عنوان وقف صورت گرفته، براساس نیاز روز جامعه بوده و امروز نیاز به وقف در حوزه ها و مسائل جدید از جمله معیشت، اسکان، ازدواج، دانش بنیان، درمان، کمک به کاهش آسیب های اجتماعی در استان کرمان وجود دارد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه فرصت آزمون و خطا نداریم، گفت: سند پیشران توسعه لرستان فراهم شده که می توان گفت نیازهای استان در آن دیده شده و اجرا شدن این سند کمک به حل مشکلات استان است.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام شاهرخی گفت: همه این مشکلات نشان می دهد که تحول به تنهایی ما را به نقطه مطلوب نمی رساند بلکه تحول همراه با جهش نیاز دارد، لرستان باید استان ویژه شود تا بتواند به نقطه مطلوب برسد.