سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایسنا

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا با تاکید بر لزوم تلاش روز افزون برای ارتقاء امنیت اجتماعی، گفت: با نگاه پلیس "درمانگر" و " جامعه محور " ماموریت ها را پیش ببریم و اگر چنین رویکردی را اتخاذ کنیم در پس رویدادها، هزینه و انرژی کمتری صرف می کنیم.

خبرگزاری دانا

رضا غلامی گفت: بیش از 300 امام جمعه در کشور به پویش مهرواره اوج پیوسته‌اند که نشان از اهمیت این طرح دارد.

خبرگزاری ایسنا

معاون اجتماعی پلیس پایتخت تاکید کرد که کاهش آسیب‌های اجتماعی در سایه تعامل میان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و شهرداری تهران انجام شدنی است.

خبرگزاری دانا

امروزه عوامل متعددی به دنبال برچیدن فرهنگ اصیل ایرانی از جامعه درونی کشورمان هستند تا آن اصالت زیبای ایرانیان در جوامع بشری را کم رنگ جلوه دهند.

خبرگزاری مهر

مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش گفت: تمام مراکز و هسته‌های مشاوره در کشور، به صورت رایگان، به ارائه خدمات مشاوره به دانش آموزان خواهند پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش گفت: تمامی مراکز و هسته‌های مشاوره در سراسر کشور، با بهره گیری از نیروهای متخصص، به صورت رایگان، به ارائه خدمات راهنمایی، مشاوره و روانشناختی به دانش آموزان خواهند پرداخت.

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش گفت: تمامی مراکز و هسته‌های مشاوره در سراسر کشور، با بهره گیری از نیروهای متخصص، به صورت رایگان، به ارائه خدمات راهنمایی، مشاوره و روانشناختی به دانش آموزان خواهند پرداخت.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: نیروی انتظامی، برای هرگونه همکاری میان ناجا و شهرداری تهران اعلام آمادگی می کند.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دومین نشست ستاد اشتغال قرارگاه رفاه مردم گفت: هدف از نشست‌های ستاد، ایجاد پلتفرم ملی اشتغال با هدف تبادل اطلاعات و جمع‌بندی عملکرد دستگاه‌های مختلف است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر کار با اعلام خبر ایجاد پلتفرم ملی اشتغال می گوید: این پلتفرم ملی، یک الگوی قابل عرضه به دنیا خواهد بود که می تواند به کشورهای همسایه و دوست عرضه شود. وی ابراز امیدواری کرده مردم سال 1401 فضای اشتغال خوبی را تجربه کنند.

خبرگزاری دانا

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: هرگز با کسانی که آرامش و امنیت جامعه را بر هم می زنند مماشات نخواهد شد.

خبرگزاری دانا

سید مرتضی میرآقایی فرمانده سپاه بیجار از اجرای 170 ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قالب 20 عنوان در شهرستان بیجار خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با اشاره به بازگشایی تدریجی مدارس به صورت حضوری، گفت: در صورت بازگشایی حضوری مدارس توصیه می‌کنیم وزارت آموزش و پرورش از طریق تعامل سازنده با سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور برای هر مدرسه یک الی دو روانشناس و مشاور قرار دهد چراکه دانش آموزان 1.5 سال تحت فشار روانی، اختلافات و فرسودگی زیادی در داخل خانواده بوده و تمام آنها نیازمند غربالگری...

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری دانا

هویت های جعلی، تصاویر نامناسب و هزار موضوع دیگر می تواند تهدیدهای این روزهای فضای مجازی باشد که رفع آنها تنها با نظارت والدین و آگاهی دادن به دانش آموزان امکانپذیر است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به راه اندازی قرارگاه اجتماعی در شهرداری تهران، گفت: ما با راه اندازی قرارگاه به منظور پای کار آمدن همه دستگاه‌های متولی در زمینه حل آسیب‌های اجتماعی موافق هستیم.