سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس کمیته آسیب‌های اجتماعی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط موضوع بازماندگی از تحصیل کودکان و نوجوانان را مورد بررسی قرار دادیم، گفت: فقدان اطلس دقیق از وضعیت دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، عدم توزیع عادلانه امکانات آموزشی، فراگیری کرونا و مشکلات ناشی از آموزش آنلاین، بعد مسافت، پراکندگی روستاها و... برخی از علل وضع موجود است که باید در برنامه‌ریزی‌های...

خبرگزاری دانا

عمار ایزدیار گفت: اگر به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقاء هویت فرهنگی در جامعه و شهر عزیزمان کرج هستیم باید توجهی جدی به هنر و هنرمندان داشته باشیم.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کمیته آسیب‌های اجتماعی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط موضوع بازماندگی از تحصیل کودکان و نوجوانان را مورد بررسی قرار دادیم، گفت: فقدان اطلس دقیق از وضعیت دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، عدم توزیع عادلانه امکانات آموزشی، فراگیری کرونا و مشکلات ناشی از آموزش آنلاین، بعد مسافت، پراکندگی روستاها و... برخی از علل وضع موجود است که باید در برنامه‌ریزی‌های آتی،...

خبرگزاری دانا

محمدرضا نجات گفت: این بنیاد جهت ایجاد روحیه خودباوری، کاهش آسیب های اجتماعی، اشتغال بانوان و جلوگیری از فرهنگ تکدی گری تشکیل شد و در طول مدت راه اندازی مجموعه، در این راستا گام برداشته است.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام پهلوانی یکی از کارکردهای مهم مسجد را برنامه ریزی برای تربیت افراد در سنین کودکی دانست و گفت: تقویت کانون های فرهنگی هنری، نقش موثری در احیای کارکرد تربیتی مساجد دارند.

خبرگزاری دانا

رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج از راه اندازی ایستگاه سلامت روان به مناسبت هفته سلامت روان در این مرکز درمانی خبر داد.

خبرگزاری دانا

بزرگترین تالاب جنوب شرق کشور سال‌هاست که با خشکسالی دست و پنجه نرم می کند؛ یک معضل زیست محیطی که اکنون دیگر زندگی مردمان اطراف خود را نیز تحت تاثیر قرار داده است و بیکاری و مهاجرت را برایشان به ارمغان آورده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: وزیر کشور، کاهش آسیب‌های اجتماعی را نیازمند همراهی و مشارکت ساکنان محلات عنوان کرد و گفت: مردم را محور مشارکت در محله‌ها قرار دهیم چون تجربه نشان داده که برخورد مکانیکی، اداری و دولتی اصلاح‌گر نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور، کاهش آسیب‌های اجتماعی را نیازمند همراهی و مشارکت ساکنان محلات عنوان کرد و گفت: مردم را محور مشارکت در محله‌ها قرار دهیم چون تجربه نشان داده که برخورد مکانیکی، اداری و دولتی اصلاح‌گر نیست.

خبرگزاری ایسنا

وزیر کشور و رئیس شورای اجتماعی کشور با بیان اینکه رویکرد دولتی نمی تواند ضامن تحقق کاهش آسیب های اجتماعی در کشور باشد، گفت: باید از الگوی حکمرانی دولتی در مسائل اجتماعی به سمت رویکرد اجتماعی - مردمی در روند کاهش و رفع آسیب های اجتماعی حرکت کنیم.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل دومین جشنواره سراسری «رشد» ویژه کانون‌های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه نیروی انتظامی مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت برخورد می کند، گفت: عزت امروز ایران به دلیل حضور نیروهای مسلح است که به سلاح ایمان مجهز بوده و با جهاد خودکفایی توانستند نیازها را تامین کنند.

خبرگزاری دانا

احمدی با بیان اینکه اعتیاد و معتادین ریشه اکثر آسیب های اجتماعی هستند و به همین منظور راه اندازی کمپ ماده 16 در منطقه ترشیز یک ضرورت است، گفت: اگر کمپ ماده 16 در منطقه ترشیز راه اندازی شود مطمئنا بسیاری از سرقت های خرد هم کاهش خواهد داشت.

خبرگزاری دانا

ضرغامی در مورد اهمیت ویژه پیشگیری در مقابل آسیب های اجتماعی گفت: با توجه به رویکرد مجموعه اجتماعی سپاه که نقش تسهیل گری دارد، در حوزه کاهش نرخ طلاق و اعتیاد، پیشگیری نقش بسزایی دارد و ضمن هم افزایی با دستگاه های مربوط با آموزش های لازم به صورت مردم محور در رابطه با پیشگیری از این آسیب ها در تلاش است.

خبرگزاری دانا

فرماندار شهرستان لنده گفت: امروز به برکت خون شهدای امنیت و تلاش شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی، نیروهای امنیتی و سپاه پاسداران شهرستان لنده به عنوان شهرستان های امن کشور معرفی شده است.

خبرگزاری ایسنا

مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی به ارزیابی و مقایسه احکام مرتبط با آسیب های اجتماعی در قوانین برنامه چهارم، پنجم و ششم توسعه پرداخت.