سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری مهر

شورای عالی آموزش و پرورش با هدف کاهش آسیب های اجتماعی معلمان و دانش آموزان در دوران کرونا از برگزاری وبینار «آسیب شناسی مهارت های اجتماعی دانش آموزان» در روز سه شنبه 27 مهرماه خبر داد.

خبرگزاری دانا

با حضور اعضای شورای شهر یاسوج در فرمانداری شهرستان بویراحمد مراسم تحلیف پارلمان یاسوج پس از بر گزاری 10 نشت امروز به ایستگاه پایانی رسید.

خبرگزاری دانا

علی فلاحی گفت: با توجه به مشکلاتی که به واسطه مهاجرت پذیری دامنگیر استان البرز می شود، هنر می تواند التیامی برای درد های کلانشهر کرج باشد.

خبرگزاری دانا

احمد پیروی گفت: تذکر امام جمعه کرج بسیار به جا و به موقع بود، متولیان فرهنگی استان باید از موازی‌کاری پرهیز کنند و بودجه های هر چند اندک فرهنگی با همکاری همه دستگاه‌ها سازماندهی شده و به یک خروجی و کار فرهنگی برجسته تبدیل شود.

خبرگزاری ایسنا

مشاور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، با تاکید بر لزوم توجه مسئولان به توسعه و تسهیل ورزش همگانی برای زنان، گفت: با توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی و نوع حجاب، عفاف و حیا در زنان و دختران ایرانی، امکان انجام بسیاری از فعالیت‌های تفریحی و ورزشی برای آنها در سطح معابر عمومی وجود ندارد، از این رو مسئولان باید در راستای توسعه و گسترش فضاهای تفریحی و ورزشی سالم برای زنان اقدام کرده...

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان با اعلام آغاز تحقیقات پلیس درباره ابعاد و علت قتل دختر 22 ساله افغانستانی در این شهرستان که به احتمال زیاد قتل ناموسی بوده، جزییات این رویداد را توضیح داد و گفت که پدر این دختر متواری است.

خبرگزاری میزان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در یادداشتی نوشت: اقتدار و صلابت مبتنی بر رأفت اسلامی از ویژگیهای مهم پلیس کارآمد، متعهد و امین است و صداقت، امانتداری و اخلاص در عمل و گفتار، همان خصوصیاتی است که پلیس ایران اسلامی را از پلیس سایر کشورهای جهان متمایز می کند.

خبرگزاری ایسنا

شهردار منطقه 5 تهران با اشاره به مشکلات محدوده های مرادآباد و حصارک در نوسازی، بر لزوم تهیه طرح تفصیلی ویژه برای حصارک تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روانشناس بالینی و روان درمانگر گفت: تشکیل میزگرد به منظور مواجهه مخالفان و موافقان واکسن و همچنین تقابل داده‌ها و استدلال‌های مورد نظر هر دو گروه می‌تواند آگاهی‌بخشی را در این زمینه تقویت و واکسن‌هراسی را در کشور کاهش دهد.

خبرگزاری دانا

قربانی با تاکید بر اینکه راه اندازی بسیج عمومی برای ارتقای سطح آگاهی مردم و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر یک ضرورت مهم است اظهار کرد: دستگاه قضایی حمایت حقوقی و آموزشی از فعالین امربه معروف و نهی از منکر و مطالبه گران مردمی می کند.

خبرگزاری تسنیم

اولین مرکز مهارت آموزی ویژه کودکان کار در شهر تهران راه اندازی شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به زندگی زاهدانه، عارفانه و معنوی شهدای محراب گفت: ما در معرفی زندگی سرشار از زهد و اخلاص، تقوا و معنویت شهدای محراب غفلت کرده‌ایم زیرا اگر به زندگی آنان نگاه کنیم می بینیم ذخایر ارزشمندی برای الگو زندگی طلاب و جوانان هستند.