سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر کنگره 3535 شهید استان زنجان گفت: طبق برنامه اعلام شده اعضای ستاد کنگره 3535 شهید استان زنجان روز شنبه /23 مهر / با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند که در این دیدار علاوه بر کتابهای مختلف، 9 کتاب تالیفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرتبط با کنگره تقدیم معظم له خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجتماعی نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز با توجه به شرایط موجود باید پلیس و قوه قضائیه به آسیب‌های اجتماعی تغییر نگاه داشته باشند، گفت: در بسیاری از موارد آثار مخرب با برخی آسیب‌های اجتماعی بسیار سنگین‌تر از وقوع یک جرم عمل می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز فراگیر برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های صنعتی و تولیدی زیر 50 نفر با رویکرد کانون یاریگران کار و تولید در آینده ای نزدیک خبر داد.

خبرگزاری دانا

آیت الله حسینی ناامیدی را زمینه شکست مقاومت در مقابله هجمه های دشمن ارزیابی کرد و گفت: رسانه ها به صورت جهادی وارد میدان شوند و پیشرفت ها و خدمات نظام را بازگو کنند.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز فراگیر برنامه های پیشگیری از اعتیاد در محیط های صنعتی و تولیدی زیر 50 نفر در آینده ای نزدیک خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر لزوم بهره گیری از تجارب گذشتگان گفت: برداشتن هر قدم، حرکت، تصمیم و اقدام بدون پشتوانه علمی و معرفتی ممنوع است.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر کشور با بیان اینکه استان تهران با جمعیت 14 میلیون نفری باید در جایگاه ممتاز کشوری قرار بگیرد، گفت: باید با کاری نو و خلاقانه مشکلات این استان پهناور کشور را مرتفع کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر کشور گفت: باید استان تهران به محلی برای زندگی شاد، امید بخش و کم هزینه مردم استان تبدیل شود.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - استان فارس در حالی پنجشنبه 22 مهرماه جاری میزبان رئیس‌جمهوری و جمعی از معاونین وی، وزیران و نمایندگان ویژه دولت برای گره‌گشایی از مشکلات و موانع توسعه استان است که این استان همواره در کلام دولتمردان سیزدهم، استانی در تراز قله و پیشتاز و پیشگام در تحولات کشور توصیف شده است.

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: رشد و توسعه فرهنگی در کنار اقدامات عمرانی در نقاط حاشیه شهرهای استان سبب تقویت سرمایه انسانی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی می شود.

خبرگزاری مهر

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 از راه اندازی اولین مرکز مهارت آموزی ویژه کودکان کار در شهر تهران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با بیان اینکه به منظور کاهش و پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی باید به مناطق حاشیه نشین توجه بیشتری کرد، گفت: اولین گام در تدوین مدل پیشرفت در این حوزه تلاش در جهت تحول آموزش و پرورش است.

خبرگزاری مهر

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری باید با ارائه لایحه ای به شورای شهر، نسبت به ساماندهی و حمایت از دست فروشان اقدام کند.

خبرگزاری دانا

نشست پیشگیری از وقوع جرم با موضوع استفاده از سلاح غیر مجاز با حضور شورای تامین و ریش سفیدان و معتمدین بهمئی برگزار شد.

خبرگزاری دانا

در سایه نبود نظارت و بی‌تدبیری متولیان، نرخ اجاره‌بهای مسکن در لرستان افزایش چشمگیری داشته و در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فاطمه قاسمپور در مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «بازماندگی از تحصیل یکی از آسیب‌های اجتماعی است که از سویی نتیجه آسیب‌هایی مانند فقر، کار کودکان، توزیع نامتوازن امکانات و... است و از سوی دیگر نیز می‌تواند آسیب‌های بسیاری را در سال‌های آتی برای جامعه به بار آورد.‌»