پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: زنجان از جمله مراکز پیشرو در زمینه پیشگیری از ابتلای جامعه هدف بهزیستی به کرونا است که خوشبختانه با اقدامات و تمهیدات لازم تاکنون موردی از ابتلای افراد تحت پوشش به ویژه سالمندان به این بیماری گزارش نشده است.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: 55 رتبه برتر کشوری در جشنواره مجازی "هر خانواده یک کانون یاری‌گران زندگی" توسط دانش‌آموزان خوزستانی کسب شد.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - رییس اداره بهزیستی سرپل‌ذهاب گفت: 2 هزار و 52 تن از معلولان این شهرستان از خدمات حوزه توانبخشی برخوردارند که از این تعداد یک هزار و 682 تن مستمری ماهیانه دریافت کرده و 370 تن نیز پشت نوبت هستند.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: با افتتاح طرح های اشتغالزایی به مناسبت هفته بهزیستی در این استان 158 فرصت شغلی ایجاد می شود.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - پایتخت سیاسی و اقتصادی ایران با وجود همه توسعه یافتگی همچنان بین دوراهی تامین شغل شهروندان یا حفظ سلامت آنان مانده و هنوز پس از نیم قرن متولیان این کلانشهر نتوانسته اند چاره‌ای برای محدودیت‌های صنعتی استان بیابند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حمایت از جمعیت سالمند با توجه به پیر شدن تدریجی جمعیت، نیاز به افزایش سطح حمایت‌های اجتماعی و اقتصادی دارد، از سویی دیگر باروری در 30 سال آینده شروع به کاهش خواهد کرد، از این رو مهمترین چالش جمعیتی کنونی کشور، کاهش سطح باروری است و پیری جمعیت موضوع جدی دیگر در آینده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - پروژه هدایت تحصیلی به عنوان عاملی مهم در ایجاد اشتغال و استقلال دانش‌آموزان با تغییر در رویه اجرا و استفاده از حضور متخصصان می‌تواند بیش از پیش به اشتغال پایدار و کاهش آسیب‌های اجتماعی بینجامد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - معرفی سرمربی تیم کشتی یزد در لیگ برتر کشور، لزوم پیگیری توانمندسازی مددجویان بهزیستی مهریز و امضا تفاهم نامه همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان با دانشگاه فرهنگیان استان از جمله خبرهای روز دوشنبه است.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - رییس کل دادگستری استان قزوین با تاکید بر اهمیت موضوع کاهش آسیب های اجتماعی گفت: کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه نیازمند کار علمی، مدون و واقعی است.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - فرماندار ویژه مرند گفت: اداره بهزیستی شهرستان در کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در افراد تحت پوشش از جمله سالمندان موفق عمل کرده است.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - اداره کل بهزیستی گیلان دوره های رایگان آموزش همگانی، آمادگی در برابر مخاطرات و کمک های اولیه "22 ساعته" برای کارکنان، تشکل های مردم نهاد دارای مجوز، مددجویان، توانخواهان و خانواده های آنان برگزار می کند.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ری گفت: تمرکز بر روی پیشگیری و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی جزو برنامه و اقدام‌های الویت‌دار این اداره است.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - در پی بروز حوادثی چون سیل در نقاط مختلف کشور و به تازگی شیوع کرونا، حضور و ضرورت وجود سازمانی با نام بهزیستی که رسالت ذاتی آن خلق شرایطی برای بهتر زیستن است بخوبی نمایان شد اینکه چگونه به روح و روان آدمیان در بحبوحه بدترین شرایط ممکن اولویت می دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قتل رومینا 14 ساله به دست پدر بسیار خبرساز شد اما طی ماه‌های اخیر این تنها پرونده فرزندکشی یا حتی قتل‌های ناموسی نبوده، این اتفاقات نشان‌دهنده خلاء فرهنگی است که این خون‌ها را در روایت‌هایی شبیه هم و دومینووار به دست نزدیک‌ترین خویشان خود به زمین می‌ریزد اما شاید تماسی زودهنگام با 123 بتواند جان کودک یا زنی را نجات دهد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس دادگستری شهرستان ساوه گفت: آمار خشونت و همسرآزاری در این شهرستان با وجود تلاش های فراوانی که در راستای کاهش این معضلات شده همچنان نگران کننده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه اجتماعی را قابل تقدیر دانست و گفت: سال گذشته در حالی که دولت از نظر بودجه با محدودیت‌های جدی مواجه بود اما اعتبارات خوبی به ادارات مختلف سطح استان تزریق کرد.