پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - عضو شورای اسلامی کلانشهرکرج گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به حوزه آموزش و پرورش با وجودمشکلات اقتصادی ناشی از تحریم ها داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک مدیران کل آموزش و پرورش و معاونین پرورشی و فرهنگی استان ها، با تاکید بر اینکه حوزه تربیت در ذهن بچه ها از حوزه آموزش پایدارتر است، گفت: به دانش آموزان روحیه هویت، پرسشگری و آزاد اندیشی را تزریق کنیم.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رییس اداره بهزیستی جوانرود گفت: در حوزه توانبخشی این شهرستان دارای یک هزار و 900 پرونده معلول شدید، خیلی شدید، متوسط و خفیف است که ماهیانه مستمری و کمک معیشت از مبلغ 160 هزار تا 540 هزار تومان را دریافت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز با اشاره آسیب های اجتماعی ساخت وسازهای غیر مجاز در محدوده شهرها گفت: شهرداری های البرز باید از این گونه ساخت و سازها در متن و حاشیه شهرها پیشگیری کنند.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - راه‌اندازی سیستم جامع آماری خشونت، برگزاری دوره آموزش داستان طلاب و استفاده از ظرفیت نخبگان اتاق تعاون در حل اختلافات، اهم اخبار کوتاه یزد است.

خبرگزاری تسنیم

وزیرکار از تصویب واگذاری 2درصد از سهام شستا به بازنشستگان در هیأت امنای تامین اجتماعی خبر داد و گفت: طبق همانگی با سازمان برنامه و بودجه قرار است 30هزار میلیارد تومان از سهام شرکت های دولتی به ازای مطالبات سازمان تامین اجتماعی واگذار شود.

خبرگزاری ایسنا

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اقدامات انجام شده برای واگذاری دو درصد از سهام شستا به مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: این موضوع امروز به تصویب هیئت امنا رسیده و مراحل قانونی اش را در بورس پیگیری می کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان‌های بهزیستی و تامین اجتماعی به عنوان نهادهایی فرهنگی، اجتماعی و امدادی به بررسی نارسایی‌ها و مشکلات مردم می‌پردازند. نقش آنان برخاسته از همبستگی صنفی و اجتماعی، سیاست‌ها و اقدام‌هایی برای پیشگیری از بروز خطر، حمایت از افراد، توانبخشی و بازادغام بیمه شده‌های بیکار و حادثه دیده است که در جهت توسعه شاخص‌های بهره‌وری و پیشرفت جامعه قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست اعلام کرد که این اداره کل با فرمانده انتظامی استان البرز تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - استاندار مازندران گام‌های برداشته شده در بهبود وضعیت مددجویان زیر پوشش بهزیستی را کم نظیر توصیف کرد و گفت: در مجموع دولت تدبیر و امید در حمایت از بهزیستی و افراد تحت پوشش آن سنگ تمام گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اداره بهزیستی شهرستان فردیس با بیان اینکه یکی از نیازهای این شهرستان راه اندازی مرکز ساماندهی کودکان کار و خیابان است، گفت: تامین و تجهیز مکان برای ساماندهی کودکان کار به عهده شهرداری است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - زنانی که مسوولیت یک زندگی بر دوش آنان قرار گرفته، کرونا کسب و کار آنها را فلج کرده، ولی بازهم برای رهایی از طعم نداری و کاهش مشکلات ریز و درشت زندگی با بحران کرونا در حال ستیز هستند و هنوز هم برای نان‌آوری از جان مایه می‌گذارند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - سرقت یکی از شایع ترین جرایم علیه اموال و مالکیت اشخاص است که متاسفانه بخش زیادی از پرونده های موجود در مراجع قضایی را بخود اختصاص می دهد. سارق با ارتکاب سرقت در حقیقت سعی می کند وضعیت مالی خود را با تجاوز به مال دیگری بهبود بخشد که این امر علاوه بر ایجاد حس تهدید مالی و جانی در افراد جامعه، موجب هرج و مرج در مناسبات و روابط اجتماعی و تزلزل در بنیان های نظم عمومی جامعه...

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: اقدامات خوبی برای تردد معلولان و استفاده از خدمات در بسیاری از ورودی های ادارات انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز گفت: افرادی که آثار ارسالی خود را برای شرکت در چهارمین جشنواره خانه مطبوعات این استان بارگذاری کردند، این آثار را به صورت مکتوب به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: شهرداری تا پایان سال یکهزار پروژه محله محور را با اعتبار 2 هزار میلیارد تومان اجرا می کند.