پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - عضو مجمع جوانان استان کرمان و دبیر موسسه مردم نهاد کلبه آسمانی گفت: دولت و بنگاه‌های اقتصادی با حمایت از توسعه سامانه مشاوره 'امید زندگی' می‌توانند در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در کاهش آمار طلاق و افزایش آمار ازدواج موفق جوانان در کشور و استان کرمان موثر واقع شوند.

خبرگزاری ایسنا

استاندار تهران با شاره به کاهش میزان ازدواج در سال 98 نسبت به سال 97 بر ضرورت ایجاد اشتغال جهت تسهیل ازدواج جوانان تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - کرج - مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان البرز گفت: 457 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری این استان ارسال شده است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد کم توجهی به ترتبیت دینی را رویکرد اصلی نظام آموزشی غربی عنوان کرد و گفت: مدل آموزشی انگلیسی، خدا را از نظام آموزشی حذف کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: معاون اول رئیس جمهوری به 6 وزیر و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای رسیدگی به مسائل و مشکلات این شهرستان دستورات لازم را صادر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمد شریعتمداری در نشست امضای تفاهمنامه همکاری‌های مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش با بیان اینکه نهضت مهارت افزایی نیاز اساسی جامعه ایران امروز است، تاکید کرد: آموزش های فنی و حرفه‌ای می تواند یک جامعه باسواد و دارای مهارت را به بازار کار ایران تحویل دهد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه میلیارد و 510 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج و خرید جهیزیه از ابتدای امسال تاکنون به زوج های جوان زیر پوشش کمیته امداد این استان پرداخت شده است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه 935 هزارنفر در سال گذشته در سطوح مختلف آموزشی در وزارت آموزش و پرورش مهارت آموخته‌اند گفت: درمراکز آموزش فنی و حرفه ای وزارت کار نیز با احتساب آموزشگاه های فنی وابسته و بخش خصوصی یک میلیون و 800 هزار نفر در مجموع کشور، از آموزش های فنی بهره مند شده اند.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: باتوجه به اینکه در زمینه خودکشی، زنان خانه‌دار بیشتر بعنوان یک قشر آسیب پذیر بیشتر دیده می شوند بنابراین آگاهی بخشی، ارتقا معلومات و آموزش تاب آوری براین این قشر ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به رویکرد دستگاه قضایی برای حل مشکلات حاشیه شهر کرمان، گفت: معتقدیم بر مبنای اهتمام جدی و مسئولیت پذیری نهادهای مردمی و حاکمیتی می توان بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی را کاهش داده و مسائل موجود را ترمیم کرد.

خبرگزاری مهر

بسیج دانشجویی 59 دانشگاه کشور در نامه‌ای به نمایندگان مجلس بر ضرورت تشکیل کمیسیون ویژه خانواده در مجلس تاکید کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس کمیته فرهنگی و پیشگیری شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: تاکنون 20 کانون یاریگران زندگی در مدارس این استان به منظور نیل به اهداف پیشگیری از اعتیاد تشکیل شده است.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مجلس در تصمیم گیری ها باید به فکر منافع مردم باشد و نمایندگان نباید دعوای بین کلانشهر و روستا را در صحن علنی مجلس به میان بکشند.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم تاکید کرد که باید در تصمیم گیری ها به فکر منافع مردم بوده و تفکیک بین کلانشهر، شهر و روستا نباید ما را از اتخاذ تصمیم بهینه و کم خطر دور کند.