پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از مسوولین ادارات استان خواست سعه‌صدر داشته باشند و ظرفیت انتقاد و نقدپذیری خود را بالا ببرند و پاسخگوی سوالات و ابهامات و انتقادات خبرنگاران باشند نه شاکی.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - فرماندار خور و بیابانک گفت: تجهیزات و امکانات پلیس این شهرستان پاسخگوی انجام ماموریت‌ها نیست و تامین این مهم ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - تغییرات و نوسان جمعیتی آن در فصول مختلف سال باعث شده تا نام خوابگاه نایسر را برایش انتخاب کنند، برخی می‌گویند بزرگترین ناحیه منفصل شهری در خاورمیانه به شمار می‌رود در سال‌های اخیر تلاش زیادی برای ساماندهی این ناحیه شده اما مشکلات آن بسیار بیشتر از حجم کار انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - ضرورت عملیاتی شدن سند تحول فرهنگی قم، فرصت و چالش سرمایه‌گذاری درقم، حمایت از طرح ساخت واحد تولید چادر مشکی، مشکل تامین زیرساخت توزیع برق شهرک الغدیر، حمایت اعضای شورای شهر از ساخت هتل در بلوار پیامبر اعظم و توسعه قم نیازمند نگاه‌های بلندمدت؛ از اخبار هفته گذشته استان قم بود.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیر عامل خانه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری البرز از تمدید دوباره مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهارمین جشنواره مطبوعات این استان خبر داد و گفت: آثار این جشنواره از ابتدای مرداد ماه توسط استادان دانشگاه‌های برتر تهران داوری می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ابتلای هزار و 522 نفر از مددجویان حاضر در مراکز شبانه‌روزی سازمان بهزیستی کشور به کرونا، از فوت 146 نفر از این افراد خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در گفت‌وگوی ویژه خبری امشب 26 تیرماه درباره عملکرد بهزیستی در حوزه آسیب‌های اجتماعی بحث شد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اشاره به آسیب های اجتماعی شهرهای تابعه استان گفت: مشکلات شهرهای با جمعیت متراکم البرز در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - استاندار قم با مهم دانستن کار در مسیر کاهش آسیب های اجتماعی در این استان گفت: عملیات سازی سند تحول فرهنگی اجتماعی قم ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - جلسه برنامه‌ریزی کنکره شهدا، همفکری فعالان ازدواج، ستاد حمایت از ورزشکاران جانباز، اهمیت فعالیت شورای نگهبان در یزد، برپایی نمایشگاه عروسک های با حجاب در میبد و هشدار دادستان یزد به برخی کارشناسان دادگستری از جمله خبرهای روز پنجشنبه است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه مقوله تربیت در شکل گیری شخصیت کودکان و نوجوانان و ساختن آینده آنان از مقوله آموزش تأثیرگذارتر و پایدارتر است، گفت: به دانش آموزان روحیه و توانایی پرسشگری و آزاد اندیشی؛ خلاقیت و کارآفرینی را منتقل کنیم و در شکل گیری هویت آنان اهتمام داشته باشیم.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: می توانیم آسیب های اجتماعی را با همان غربالگری اولیه و مشاهدات کاهش دهیم و آموزش و پرورش بیشتر از دستگاه های دیگر می تواند در این مسیر موثر باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگوی تفصیلی با باشگاه خبرنگاران جوان به مسائل ساماندهی کودکان کار، کودک آزاری و فرزندخواندگی پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - ایستگاه کاهش آسیب و موبایل سنتر با هدف کاهش آسیب های اجتماعی شامگاه چهارشنبه در پارک تندرستی فردیس گشایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی موسوم به خاتم با تاکید بر ضرورت بسیج مجموعه های مختلف برای رفع معضل های فرهنگی، اجتماعی، اشتغال زایی و توانمندسازی مناطق محروم قم گفت: در همین خصوص با همکاری معاونت زنان ریاست جمهوری طرحی پژوهشی تحت عنوان توانمندسازی زنان با تمرکز بر روی بورس آماده، و توسط چند تن از اعضای هیات علمی دانشگاه نیز نگارش شده است.