پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایسنا

وزیر کشور در دیدار با اعضای شورای راهبردی سیستان و بلوچستان با یادآوری توجه وزارت کشور به اقشار، اقوام و پیروان مذاهب در سیستان و بلوچستان، استمرار و تقویت نگاه بدون هرگونه تبعیض به همه مردم استان را وظیفه همه اجزای حکومت بر شمرد.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس یازدهم تاکید کرد که در جلسه کمیسیون اجتماعی با وزیر اطلاعات برهم افزایی و همدلی برحل مشکلات تاکید شده و سایر مطالب مطرح شده صحت ندارد.

خبرگزاری مهر

وزیر کشور با بیان اینکه در جمهوری اسلامی جدایی بنیادین بین مردم و حکومت وجود ندارد، گفت: هر نوع نگاه سیاسی منفعت طلبانه به اقشار یا مذاهب، خیانت به ایران و محکوم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر کشور گفت: هر نوع نگاه سیاسی منفعت طلبانه به اقشار یا مذاهب، خیانت به ایران و محکوم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس بهزیستی قرچک گفت: این شهرستان به عنوان پایلوت اجرای سند جامع کاهش آسیب‌های اجتماعی کودکان کار در استان تهران از سوی سازمان بهزیستی تعیین شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بینش صحیح و بصیرت برآمده از آموزه‌های دینی، نقش بسزایی در نگرش انسان دارد.

خبرگزاری ایسنا

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با 13 رأی موافق، یک فوریت لایحه الزام شهرداری تهران به تهیه و ارائه نظام نامه و برنامه عملیاتی مسئولیت پذیری اجتماعی در شهرداری تهران را به تصویب رساندند.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: هم اکنون 194 خانه هلال در این استان فعال است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل مشاوره، امور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری به صورت مجازی تجربه‌ای جدید است و همواره تجربه‌های جدید با مشکلات اساسی روبرو بوده اما باید پذیرفت که حرکت در این مسیر به عنوان ریل گزاری در مسیر پیشرفت به شمار می‌آید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شیوه فعلی سنجش و پذیرش دانشجو یک روش پر اضطراب و غیرمعمولی در جهان محسوب می‌شود و فشار روحی و استرس زیادی به داوطلب وارد می‌کند که مناسب نیست.

خبرگزاری ایسنا

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه شیوه فعلی سنجش و پذیرش دانشجو فشار روحی و استرس زیادی را به داوطلب وارد می کند که مناسب نیست، گفت: واقعیت این است که این سنجش و پذیرش یک روش پر اضطراب و غیر معمولی در جهان محسوب می شود.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: وجود 19 سهمیه در کنکور برای متقاضیان احساس تبعیض ایجاد می کند که باید ساماندهی شود، البته این تصمیمات اگر به نتیجه برسد از کنکور سال بعد اجرایی می شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان از اجرای طرح برخورد با صنوفی که ساعت کاری را در صنف خود مراعات نکنند خبر داد و افزود: در همین راستا 6 واحد صنفی قهوه سرا و سفره خانه سنتی پلمپ و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اداره امور اجتماعی فرمانداری کرج اعلام کرد که طرح ضربتی جمع آوری متکدیان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.