چهارشنبه 18 مهر 1403

آغاز پیش فروش قطارهای تهران _کربلا

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
آغاز پیش فروش قطارهای تهران _کربلا

پیش فروش بلیت قطارهای تهران_ کربلا و همچین قطارهای فوق العاده برای مسیرهای خرمشهر از امروز آغاز شد.

پیش فروش بلیت قطارهای تهران_ کربلا آغاز شد.

همچنین به گفته میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن علاوه بر پیش فروش بلیت قطارهای تهران _ کربلا پیش فروش قطارهای فوق‌العاده اربعین نیز از امروز به صورت اینترنتی عرضه می‌شود و امکان افزایش ناوگان برای اربعین نیز داریم.

او می‌گوید: قیمت بلیت قطار 4 تخته 4 ستاره از تهران به خرمشهر 390 هزار تومان است که کمتر از نصف قیمت بلیت اتوبوس تهران - خرمشهر است.

صالحی بیان کرد: زائرانی که در ایستگاه راه‌آهن خرمشهر باشند از آنجا تا نقطه صفر مرزی در شلمچه 24 ساعته به صورت رایگان جابه‌جا می‌کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: قطارهای فوق العاده برای ایام اربعین درنظر گرفته‌ایم، در هفته های منتهی به اربعین افزایش دو برابری قطارها در مسیر تهران - خرمشهر خواهیم داشت و در هفته منتهی به اربعین با افزایش 3 برابری قطارها، به زوار خدمت‌رسانی کنیم.

صالحی گفت: همچنین از تهران به کرمانشاه، شلمچه وخرمشهر سرویس‌رسانی داریم، از شهرهای دیگر هم قطارهای فوق العاده مستقیم داریم، از مبادی زاهدان، کرمان و یزد به خرمشهر به صورت مستقیم قطار فوق‌العاده رفت و برگشت خواهیم داشت.

براساس این گزارش حرکت قطارهای تهران کربلا از سه شنبه 31 مرداد آغاز شده و اولین قطار بازگشت از کربلا هم 7 شهریور ماه است.

گفتنی قیمت بلیت قطار ترکیبی تهران_ کربلا از 960 هزار تومان آغاز و تا یک میلیون و 400 هزار تومان متناسب با نوع صندلی و واگن قیمت گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی