یک‌شنبه 1 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر کل سابق ناتو تاکید کرد که آلمان با تردید درباره کمک بیشتر به اوکراین، باعث طولانی شدن جنگ می شود.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس رده بندی جدید فدراسیون بین المللی شمشیربازی، تیم ملی اسلحه سابر ایران در جایگاه نهم قرار دارد.

خبرگزاری مهر

بر اساس رده بندی جدید فدراسیون بین المللی شمشیربازی، تیم ملی اسلحه سابر ایران در جایگاه نهم قرار دارد.

خبرگزاری مهر

نویسنده کتاب «حرفه‌ای» می گوید این کتاب روایت درگیر شدن زندگی و مرگ، ماجرای انسانی که با مرگ مواجه است و هر لحظه ممکن است به شهادت برسد.

وب‌گاه ورزش سه

در انتقالی بزرگ و مهم، دایچی کامادا ستاره تیم لاتزیو به کریستال پالاس پیوست.

وب‌گاه ورزش سه

اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو 2024 باید به مصاف آلمان، میزبان رقابت‌ها برود، در حالی که هرگز نتوانسته برابر تیم میزبان برنده شود.

خبرگزاری مهر

دبیر انجمن صنفی شیرآلات بهداشتی از حضور 138 شرکت داخلی و خارجی از 10 کشور در نهمین نمایشگاه بین‌المللی لوله، اتصالات، شیرآلات بهداشتی، صنایع و خدمات وابسته به صنعت ساختمان خبر داد.

خبرگزاری مهر

هشتمین کنفرانس حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبری همزمان با روز افشای حقوق بشر آمریکایی با هدف به چالش کشیدن حقوق بشر آمریکایی و گفتمان‌سازی دیدگاه‌های معظم له برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

قطارهای معلق برای اولین بار بیش از 200 سال پیش و توسط هنری رابینسون پالمر انگلیسی طراحی شد. دو سال پس از ابداع چنین قطاری روی کاغذ، این طرح برای نخستین بار در شهرک البرفلد آزمایش شد.

وب‌گاه گسترش

یک کارشناس انرژی مطرح کرده است که ما نفت را با تخفیف و بسیار ارزان می فروشیم. فروش نفت ایران در دوران ممنوعیت‌ها و تحریم‌های بین‌المللی که برای ایران اعمال شده بود، با مشکلات و محدودیت‌های قابل توجهی مواجه بود. اما پس از برخی توافقات بین‌المللی و تسهیلاتی که در چارچوب برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) از سوی ایران و گروه 5+1 (امریکا، روسیه، چین، فرانسه، بریتانیا و آلمان) به امضا رسید،...

خبرگزاری مهر

بعد از پایان لیگ ملت‌های والیبال، فدراسیون جهانی والیبال رده بندی تیم‌های ملی را مشخص کرد.

وب‌گاه الف

بعد از پایان لیگ ملت های والیبال، فدراسیون جهانی والیبال رده بندی تیم های ملی را مشخص کرد.

وب‌گاه ورزش سه

رالف رانگنیک، مربی آلمانی تیم ملی اتریش، بهترین سفیر سال فوتبال آلمان انتخاب شد.

وب‌گاه گسترش

یکی از خودرو های آلمانی که به حق می توان به آن لقب جواهر آلمانی را داد SLSAMG است که در سال 2009-2010 در آلمان به خط تولید رسید و از آن رونمایی شد. این خودرو که به درهای خفاشی یا پروانه ای نیز معروف است از بهترین سوپر اسپرت های دنیا محسوب می شود.SLSدر دو مدل کوپه (coupe) و رودستر (Roadster) تولید شده.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست وزارت امور خارجه در سالگرد حمله شیمیایی به شهر سردشت با بیان اینکه سردشت یک غزه بود و غزه هم یک سردشت، گفت: دولت‌ها و ملت‌های مستقل باید در برابر یک جانبه‌گرایی آمریکا، بایستند.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه‌های ورزشی سراسر اروپا به رویارویی اسپانیا و آلمان در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 واکنش نشان دادند.