یک‌شنبه 1 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آنالنا بربوک» وزیر امور خارجه آلمان طی یک کنفرانس خبری مشترک با همتای خود از لتونی بیان کرد: «آلمان و متحدان غربی‌اش همبستگی خود را با کشورهای بالتیک در مواجه با تهدیدات روسیه به عنوان همسایه‌های لیتوانی، لتونی و استونی تقویت خواهند کرد.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه کامل یورو 2024 به میزبانی کشور آلمان همراه با جدول بازی‌ها و زمان پخش زنده در ادامه آمده است. هفدهمین دوره مسابقات یورو 2024 از روز پنجشنبه، بیست‌وپنجم خرداد با حضور 24 تیم در شش گروه به میزبانی کشور آلمان در ده شهر آغاز خواهد شد و به مدت یک ماه به طول خواهد انجامید. تیم ملی آلمان در دیدار افتتاحیه مقابل تیم ملی اسکاتلند قرار می‌گیرد. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، اسپانیا در کنار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه اشتوتگارتر ناخریشتن در مطلبی نوشت: به گفته کارشناسان، پس از انتخابات پارلمانی فرانسه خطر یک بحران سیاسی دائمی در این کشور به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. ژاکوب راس، از کارشناسان برجسته غربی در این باره گفت: این خطر که فرانسه خود را بدون اکثریت پارلمانی بیابد، بیشتر می‌شود. ژاکوب راس از شورای روابط خارجی آلمان (DGAP) پس از مشخص...

وب‌گاه مشرق نیوز

فشار شدید به منافقین از درون و بیرون و نیز مرگ مغزی رهبری فرقه باعث تغییر راهبردهای تروریست‌ها در ماه‌های اخیر شده است.

وب‌گاه فرارو

در ادامه رقابت‌های یورو 2024، تیم‌های ملی فرانسه و پرتغال نیز با برتری مقابل رقبای خود به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه یافتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فوتبال ایران در سال های اخیر با عدم حضور بازیکنان با استعداد در سطح ملی و باشگاهی رو به رو شده که عدم توجه به فوتبال پایه یکی از اصلی ترین دلایل چنین وضعیتی به شمار می رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیدار تیم های ملی فوتبال پرتغال و اسلوونی با برتری یاران کریستیانو رونالدو در ضربات پنالتی به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

جوزپه ماروتا، رئیس باشگاه اینتر، علاقه بایرن مونیخ به جذب هاکان چالهان‌اغلو را رد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سردار آزمون مهاجم ملی پوش فوتبال ایران بعد از گذراندن دوره استراحت در گنبد، به تهران برگشت.

خبرگزاری مهر

فوتبال ایران در سال های اخیر با عدم حضور بازیکنان با استعداد در سطح ملی و باشگاهی رو به رو شده که عدم توجه به فوتبال پایه یکی از اصلی ترین دلایل چنین وضعیتی به شمار می رود.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرهای درز یافته از مقرهای منافقین در آلبانی و فرانسه در کنار روند تحولات مربوط به این گروهک نشان دهنده تکمیل پازل فروپاشی فرقه نفاق است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازی امشب اتریش و ترکیه در لایپزیش آخرین تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 را تعیین می‌کند. نخستین بازی دو تیم در یک تورنمنت مهم جایزه باارزشی دارد؛ دیدار با برنده بازی رومانی و هلند در جمع هشت تیم برتر اروپا.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه القادسیه قصد دارد تا با 50 میلیون یورو، آلوارو موراتا را از اتلتیکو به خدمت بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عصاره زغال اخته دارای اثر ضدافسردگی است و از مغز در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه النصر پس از راهیابی تیم ملی اسپانیا به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا 2024 پیام ویژه‌ای برای آیمریک لاپورت منتشر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه النصر قرار است اردوی خارجی خود را در دو کشور پرتغال و اسپانیا برگزار کند.