دوشنبه 2 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه خبر آنلاین

کریستیانو رونالدو در جریان یورو 2024 با خانواده خود ملاقات کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد انتخابات کشور تعداد شعب سیار اخذ رأی را حدود 15 هزار شعبه اعلام کرد و افزود: رای‌گیری در حدود 90 هزار نقطه در داخل و خارج از کشور انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: روز شنبه تا قبل از ظهر به هر میزان که اطلاعات انتقال داده شود، نتایج در اولین فرصت اعلام می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی ایران در سه دوره از مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 با کره شمالی همگروه شده که نتایج جالبی به دست آمده است.

وب‌گاه ورزش سه

فیل فودن پس از تولد فرزند سومش، پیش از بازی حساس مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 مقابل اسلواکی به اردوی تیم ملی انگلیس باز خواهد گشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

وحید هاشمیان در آلمان با ستاره این روزهای یورو 2024 ملاقات داشت.

وب‌گاه ورزش سه

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، با فشار فزاینده‌ای برای ایجاد تغییرات قابل توجه در ترکیب تیمش پیش از دیدار حساس مرحله یک شانزدهم یورو 2024 مقابل اسلواکی مواجه است. از این رو، دیدیه هامان، ستاره سابق لیورپول پیشنهاداتی به او داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفارت آمریکا در بیروت روز پنجشنبه با صدور هشدار مسافرتی از شهروندان کشورش خواست که به صورت جدی در سفر به لبنان تجدید نظر کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس گزارش‌ها در لبنان، سفارت کشورهای غربی، به‌ویژه سفارت‌های سایر کشورهای اروپایی، در حال بررسی برنامه هایی برای تخلیه شهروندان خود از طریق دریا هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح فردا جمعه 8 تیر 1403 در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری «انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران» رأی خود را به صندوق110 خواهند انداخت. بیش از 200 خبرنگار رسانه‌های داخلی و خارجی، از جمله خبرنگاران رسانه‌های آمریکا، چین، روسیه، آلمان، اسپانیا، انگلیس، افغانستان، اتریش، ترکیه، کویت، هلند، امارات،...

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه ناپولی در آلمان دیداری حضوری با خویچا کوراتسخلیا، ستاره گرجستانی خود برگزار کرد تا به شایعات جدایی او پایان دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادگاه مقدماتی دیوان کیفری بین‌المللی تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا دادستان دیوان کیفری بین‌المللی مجاز به صدور حکم بازداشت علیه نخست‌وزیر و وزیر جنگ اسرائیل خواهد بود یا خیر را به تاخیر انداخت.

وب‌گاه عصر ایران

بیشترین بازدیدکنندگان در این ماه به تریتب از روسیه، آلمان، آمریکا، ایران، بریتانیا، فرانسه و عربستان سعودی بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فردا صبح حضور رهبر انقلاب برای رأی دادن، با پوشش زنده رسانه‌ای بیش از 200 خبرنگار از رسانه‌های داخلی و خارجی صورت می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب صبح جمعه 8 تیر 1403 در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری رأی خود را به صندوق 110 خواهند انداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر معظم انقلاب صبح فردا جمعه 8 تیر 1403 رأی خود را به صندوق 110 خواهند انداخت.