دوشنبه 2 مهر 1403

آلمان

آلمان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح فردا جمعه 8 تیر 1403 در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری «انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران» رأی خود را به صندوق 110 خواهند انداخت.

وب‌گاه ورزش سه

هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسلونا، در اولین بازی خود هدایت آبی و اناری ها را مقابل منچستر سیتیِ پپ گواردیولا برعهده خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل ناتو گفت که این پیمان نظامی می‌تواند هر گونه تغییرات سیاسی در پی انتخابات فرانسه و آمریکا کنار می‌آید و هماهنگ خواهدشد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس گزارش ها، سفارت روسیه نیز هشدار مشابهی صادر کرده است. کانادا، آلمان و هلند از شهروندان خود خواسته اند فوراً لبنان را ترک کنند.

خبرگزاری دانشجو

علیرضا محمودی گفت: «تعرفه‌های انتخابات برای 138 نمایندگی و 344 شعبه اخذ رأی در خارج از کشور ارسال شده است و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات دور دوم در خارج از کشور اندیشیده شده و تعرفه‌های مرحله دوم را نیز به خارج ارسال کرده‌ایم».

وب‌گاه ورزش سه

ستاره ترکیه، آردا گولر، طبق آمار جدید، در طول یورو 2024 فالوورهای بیشتری نسبت به کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه در اینستاگرام به دست آورده است.

وب‌گاه ورزش سه

مارکو ماتراتزی، عضو تیم قهرمان جهان با ایتالیا، احساس می‌کند که آتزوری در صورت شکست دادن سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی، در مرحله حذفی یورو 2024 با یک «اتوبان باز» روبرو خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده فدراسیون روسیه برای رسیدگی به پرونده‌ها در دیوان بین المللی دادگستری اعلام کرد که مسکو ممکن است به موضوع واگذاری درآمد حاصل از اموال و ذخایر ارزی مسدود شده‌اش به کی‌یف، به این مرجع قضایی بین‌المللی شکایت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده فدراسیون روسیه برای رسیدگی به پرونده‌ها در دیوان بین المللی دادگستری اعلام کرد که مسکو ممکن است به موضوع واگذاری درآمد حاصل از اموال و ذخایر ارزی مسدود شده‌اش به کی‌یف، به این مرجع قضایی بین‌المللی شکایت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انصارالله یمن گفت: عملیات ما علیه آمریکا، اسرائیل و انگلیس ادامه دارد. عملیات ما علیه آمریکا و انگلیس موثر است.

وب‌گاه ورزش سه

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، اولیویه ژیرو را به بی‌توجهی و عدم تعهد به تیم متهم کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر انصارالله یمن در سخنانی اظهار داشت: عملیات ما علیه آمریکا، اسرائیل و انگلیس ادامه دارد. عملیات ما علیه آمریکا و انگلیس موثر است.

وب‌گاه عصر ایران

سایت اوپتا در جدیدترین پیش‌بینی خود، انگلیس را با 19.12 درصد شانس، مدعی اصلی قهرمانی یورو 2024 معرفی کرد. آلمان، اسپانیا و فرانسه به ترتیب با 16.09، 15.41 و 13.26 درصد شانس، در رده‌های بعدی قرار دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسئول برگزاری انتخابات در خارج از کشور گفت: متأسفانه علی‌رغم تلاش‌های فراوان، مقامات کانادایی اجازه برگزاری انتخابات برای ایرانیان مقیم کانادا را ندادند. بر همین اساس، با هماهنگی دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن و پیگیری‌های همکاران ما در نیویورک، صندوق‌های اخذ رأی در مرز بین آمریکا و کانادا قرار داده خواهند شد.