چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

لوتار ماتئوس، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد، جاناتان تاه، بازیکن بایر لورکوزن که مورد توجه این باشگاه قرار گرفته، گزینه خوبی برای تقویت قرمز پوشان نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ادعای تروئیکای اروپایی در شورای حکام: ایران به محدودیت‌های برجامی برگردد | درخواست فوری سه کشور اروپایی علیه ایران سه کشور اروپایی بدون اشاره به فقدان اراده سیاسی کاخ سفید در مذاکرات رفع تحریم‌ها و از سرگیری اجرای برجام، ادعا کردند: ایران در سال 2022 دو بار از دست‌یابی به توافقی که این کشور را به پایبندی به برجام باز می‌گرداند، خودداری کرد.

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، می‌گوید از تمدید قراردادش خوشحال است و با تمرکز تیمش را برای یورو آماده می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

جاناتان تاه، مدافع تیم ملی فوتبال آلمان، مذاکره با بایرن مونیخ را رد نکرد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه آتالانتا تأیید کرد که جورجیو اسکالوینی، بازیکن ایتالیایی این تیم، پس از پارگی رباط صلیبی قدامی، با موفقیت تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هالگارد مدعی شد: «اتحادیه اروپا همچنان از گسترش برنامه هسته ای ایران نگران است. ایران به شدت از تعهدات خود در برجام خارج شده و اتحادیه اروپا با نگرانی خاصی به ادامه انباشت اورانیوم با غنای بالا و توسعه زیرساخت‌های غنی‌سازی هسته‌ای ایران توجه دارد.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل ظهره‌وند، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درباره ارائه پیش نویس قطعنامه علیه ایران توسط سه کشور اروپایی اظهار داشت: سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در اقدامی غیرسازنده، پیش‌نویس قطعنامه‌ای را به شورای حکام ارائه کرده‌اند که در آن ضمن تکرار ادعاها علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان، تعاملات گسترده و رو به جلو میان آژانس بین‌المللی انرژی...

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده تهران در مجلس گفت: سناریوی تکراری غرب برای محدودیت در فعالیت هسته‌ای ایران درحالی در دو دهه اخیر دنبال می‌شود که این سناریو در ایام انتخابات شدت بیشتری پیدا کرده است تا به نوعی پشتیبان جریانی در ایران باشد که طرفدار برجام و مذاکره با غربی‌ها هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در وین، بیانیه‌ای را در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرائت و ادعاهای ضدایرانی را تکرار کرد. نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در وین، بیانیه‌ای را در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرائت و ادعاهای ضدایرانی را تکرار کرد. به گزارش عرشه آنلاین، «لورا هولگیت» نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در وین، در جلسه روز سه‌شنبه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گزارش‌های رسانه‌ای از وقوع حمله سایبری علیه بیمارستان‌های پایتخت انگلیس حکایت دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاهش حباب قیمت برخی خودروها این فرصت را در اختیار متقاضیان قرار داده تا برای در اختیار گرفتن آن‌ها اقدام کنند.

وب‌گاه ورزش سه

هاکان چالهان اوغلو، هافبک تیم ملی فوتبال ترکیه، می‌گوید که از نظر خودش قوی‌ترین هافبک اروپا است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

؛ هاشمی رفسنجانی 26 سال پیش در چنین روزی جمعه 15 خرداد 1377 نوشت: سایت دیده بان ایران هاشمی رفسنجانی 26 سال پیش در چنین روزی جمعه 15 خرداد 1377 نوشت: در گزارش‌های جهانی توجه ویژه ای به بیماری آیت الله خامنه ای شده و آنرا مرضی شناخته نشده گفته اند، چون خودمان با صراحت نگفته ایم که قلبی است امروز با مطالعه و استراحت در خانه بودم. بچه ها ظهر جمع بودند...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مکرون: به ایران بر سر برنامه هسته‌ای‌اش فشار خواهیم آورد تا به تعهدات خود در این زمینه پایبند شود رئیس‌جمهور فرانسه روز سه‌شنبه 4 ژوئن (15 خرداد) و پس از گفتگو با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد این کشور همراه شرکا و متحدان خود، به ایران بر سر برنامه هسته‌ای‌اش فشار خواهند آورد رئیس‌جمهور فرانسه روز سه‌شنبه 4 ژوئن (15 خرداد) و پس از گفتگو با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر...

وب‌گاه الف

«رافائل گروسی»، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نخستین روز از نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی اتمی ادعاهای سیاسی خود را درباره برنامه هسته‌ای کشورمان تکرار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای اوکراینی روز دوشنبه مدعی شدند که با موفقیت یک سامانه موشکی اس -300 روسیه را با استفاده از تسلیحات غربی در داخل خاک روسیه هدف قرار داده اند.