چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه گسترش

بازار اسکناس‌های خارجی در هفته‌های اخیر نوسانات مختلفی را تجربه کرده است. با پایان سیگنال‌های منفی منطقه‌ای و عدم تداوم تنش‌ها با رژیم صهیونیستی، نرخ شاخص‌های ارزی در بازار غیررسمی کاهش یافته است.

وب‌گاه تابناک

آندریاس برمه مدافع - هافبک پیشین تیم‌های فوتبال کایزرسلاترن، بایرن مونیخ، اینتر و تیم ملی آلمان در 63 سالگی به دلیل ایست قلبی درگذشت.

خبرگزاری تسنیم

به طور کلی، تعاونی های جوانان در هند، آلمان، آمریکا، فرانسه و ژاپن نقش مهمی در توانمندسازی جوانان، ارتقای توسعه اقتصادی در جوامع مربوطه ایفا می کنند. تعاونی ها بستری برای کسب‌وکارهای پایدار ایجاد می‌کنند و به رفاه کلی جامعه کمک می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

گولیلمو ویکاریو ادعا کرد که بازی برای ایتالیا حالا که در لیگ برتر انگلیس و برای تاتنهام بازی می‌کند، ارزش بیشتری دارد.

وب‌گاه ورزش سه

غیبت دو ستاره والیبال برزیل بهترین فرصت برای ایران خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازار اسکناس های خارجی در هفته های اخیر نوسانات مختلفی را طی کرده است. با اتمام سیگنال های منفی منطقه‌ای و عدم تداوم تنش‌ها با رژیم صهیونیستی، نرخ شاخص‌های ارزی در بازار غیر رسمی کاهشی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در یک مطالعه جدید مشخص شد افراد مسن، به ویژه زنان، در معرض افزایش خطر سکته مغزی در شب های گرم هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «نانسی فایزر» وزیر کشور آلمان در پی کشته‌شدن یک مأمور پلیس و زخمی شدن 6 نفر در حمله پناهجوی اهل افغانستان در شهر «مانهایم» به تجمع مخالفان اسلام، اظهار داشت برلین در حال بررسی اخراج اتباع اهل افغانستان است که برای امنیت آلمان تهدید محسوب می‌شوند. وی در یک نشست خبری گفت: افرادی که تهدید بالقوه برای امنیت آلمان محسوب می‌شوند باید به سرعت اخراج...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه کیهان درپی یک رفتار غیرحرفه ای نوشت: کیهان ضمن پوزش از ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب، امیدوار است که خوانندگان گرامی نیز با توجه به توضیح مورد اشاره، عذر تقصیر ما را بپذیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه انگلیسی گزارش داد، ناتو در حال کار بر روی طرح‌هایی است که در صورت وقوع جنگ با روسیه، ده‌ها هزار نیروی آمریکایی را در امتداد «کریدورهای زمینی» در اروپای غربی بفرستد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه دیلی‌تلگراف سه‌شنبه گزارش داد، مقام‌های ارشد نظامی ناتو تلاش می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که جریان نیروها با حملات احتمالی روسیه به بنادر مورد استفاده ارتش آمریکا برای تخلیه محموله‌های خود متوقف نخواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

تاکنون 24 تیم حاضر در مسابقات یورو 2024 به اشکال متفاوتی بررسی شده‌اند، اما به محل اقامت آنها پرداخته نشده است، کدام تیم‌ها گران‌ترین و ارزان‌ترین هتل‌ها را رزرو کرده‌اند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کنشگر محیط زیست به خبرآنلاین می‌گوید: «وزارت نیرو و مسئولان آن مقصر اصلی بحران عظیم آبی کشور هستند. مسئولان این وزارتخانه عملاً هیچ نظارتی بر مصرف آب ندارند و کارشان فقط این است که آب را از جایی به جای دیگر منتقل کنند. وزارت نیرو با صرف ده‌ها میلیارد دلار در سال‌های گذشته و به منظور بهره‌وری، سدهای زیادی ساخته، اما بی‌فایده بوده و وضعیت آبی ما روز به روز بدتر می‌شود.»

وب‌گاه خبر آنلاین

در واقع در این مطلب قصد داریم شما را با 10 فیلم جنگی دیدنی واقع گرایانه آشنا کنیم که توسط کهنه سربازان واقعی ساخته شده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه کیهان بخاطر یک رفتار غیرحرفه ای عذرخواهی کرد و اظهار امیدواری نمود که خوانندگان گرامی نیز با توجه به توضیح آن، عذر تقصیر این روزنامه را بپذیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مشاور رئیس دفتر ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین گفت: هم اکنون تمامی محدودیت‌های استفاده از سلاح‌های غربی برای کی‌یف باید برداشته شود.