چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال ژاپن به سختی از سد تیم ملی آلمان گذشت.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی ژاپن در دومین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت‌های 2024 مقابل آلمان به پیروزی رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر پیشین ایران در چین گفت: فشار سه کشور اروپایی در شورای حکام با همراهی آمریکا برای صدور قطعنامه علیه ایران به خاطر اهداف سیاسی است که این کشورها تحت پوشش موضوع هسته‌ای ایران و برجام دنبال می‌کنند و یک پوشش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه اروپا در بیانیه خود در شورای حکام با طرح ادعاهایی درباره نحوه همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از قطعنامه پیشنهادی تروئیکای اروپایی علیه ایران اعلام حمایت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مارک آندره تراشتگن پنهان نکرد که حق خودش می دانست در یورو 2024 گلر ثابت مانشافت باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چهارمین روز از جام جهانی تیراندازی در مونیخ آلمان هانیه رستمیان در خط آتش ایستاد. در پایان دور مقدماتی تپانچه 10 متر بانوان هانیه رستمیان با ثبت امتیاز 579 ضمن شکستن رکورد برون مرزی خود، در رده پنجم ایستاد و راهی فینال شد. فینال این مسابقات فردا (پنجشنبه) ساعت 11:30 برگزار خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در بیانیه‌ای در جلسه شورای حکام درباره توافق جامع پادمانی ایران با آژانس انرژی اتمی، ضمن حمایت از اقدام اروپا برای پیشبرد صدور قطعنامه ضدایرانی، برنامه هسته‌ای ایران را در بر دارنده چالشی جدی برای امنیت بین‌المللی خواند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده آمریکا در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی لورا هولگیت در اظهارات امروز خود در نشست شورای حکام با طرح اتهام تکراری عدم همکاری ایران، از قطعنامه ضد ایرانی تروئیکای اروپایی حمایت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در بیانیه‌ای در جلسه شورای حکام درباره توافق جامع پادمانی ایران با آژانس انرژی اتمی، ضمن حمایت از اقدام اروپا برای پیشبرد صدور قطعنامه ضدایرانی، برنامه هسته‌ای ایران را در بر دارنده چالشی جدی برای امنیت بین‌المللی خواند.

خبرگزاری تسنیم

هانیه رستمیان در تپانچه 10 متر راهی فینال جام جهانی در مونیخ شد.

وب‌گاه فرارو

با مصوبه جدید هیئت وزیران، 211 شیء تاریخی ایران به مدت یک‌سال در چین به نمایش گذاشته می‌شود. این آثار حدود 6 ماه پیش به پکن منتقل شد و حالا قرار است تا 6 ماه دیگر در چین بماند.

وب‌گاه ورزش سه

تصمیم آلفونسو دیویس برای پیوستن به رئال مادرید تغییر کرده و او تصمیم دارد که به حضورش در بایرن مونیخ ادامه دهد.

وب‌گاه الف

مهمترین اقدامات و خدمات متنوع شعب خارج از کشور بانک صادرات ایران در سال 1402 برای تسهیل مبادلات بازرگانی اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

ایران و روسیه و چین تاکید کرده اند که بر حفظ تعهدات برجامی پایبند هستند.

وب‌گاه ورزش سه

اولیور کان به مانوئل نویر توصیه کرده است که فصل آینده در دیدارهای کمتری به میدان برود.