چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

سایت اوپتا با بررسی داده‌های آماری با هوش مصنوعی بزرگ خود تیم ملی انگلیس را شانس اول قهرمانی یورو 2024 معرفی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در دفتر سازمان ملل متحد و سایر سازمان‌های بین المللی مستقر در وین با انتشار یادداشت توضیحی، نظرات و ملاحظات جمهوری اسلامی ایران در مورد گزارش‌های مدیرکل به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را ارائه کرد. متن این یادداشت به شرح زیر است: نظرات و ملاحظات جمهوری اسلامی ایران در مورد گزارش‌های مدیرکل به شورای حکام...

وب‌گاه ورزش سه

نیکولو بارلا، ستاره اینتر، در بازی دوستانه بین المللی آتی ایتالیا برابر ترکیه شرکت نخواهد کرد.

وب‌گاه الف

نمایندگی کشورمان در وین نوشت: تصمیم برای توقف اجرای تعهدات تحت برجام کاملاً مطابق با حقوق ذاتی کشور طبق بندهای 26 و 36 برجام بوده و پاسخی به خروج غیرقانونی آمریکا از برجام است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیروهای اوکراینی روز دوشنبه مدعی شدند که با موفقیت یک سامانه موشکی اس -300 روسیه را با استفاده از تسلیحات غربی در داخل خاک روسیه هدف قرار داده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نظرات و ملاحظات جمهوری اسلامی ایران در مورد گزارش‌های مدیرکل به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک پژوهشگر توسعه معتقد است هیچ انحصاری در صنعت خودرو در ایران وجود ندارد و مشکل ما ناتوانی دولت‌ها در برنامه‌ریزی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در متن قطعنامه پیشنهادی که سندی از آن در اختیار خبرگزاری فرانسه قرار گرفته، به تمام موارد اختلافی ادعایی اشاره شده است.

وب‌گاه الف

رهبر انقلاب در سخنرانی روزگذشته به نظریه یک مورخ اسرائیلی اشاره کردند که نشانه‌های پایان پروژه صهیونیسم را برشمرده بود.

خبرگزاری تسنیم

از نگاه سایت آماری OPTA شانس اصلی قهرمانی در جام ملت‌های اروپا 2024 تیم ملی انگلیس است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین در واکنش به تلاش تروئیکای اروپایی برای تصویب قطعنامه علیه ایران در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: این کاملا غیر منطقی است. وی افزود: دیپلماسی به کلی فراموش شده و با حرکات تبلیغاتی جایگزین شده است. اولیانوف خاطرنشان کرد: کلید عادی...

وب‌گاه خبر آنلاین

اوضاع برای خودروساز چینی گریت وال موتورز در اروپا خوب به نظر نمی‌رسد، چرا که طبق گزارش‌ها، این شرکت دفتر مرکزی خود در مونیخ در آلمان را تعطیل و کل کارکنان ازجمله تیم مدیریت را اخراج می‌کند.

وب‌گاه الف

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، تلاش کشورهای اروپایی عضو برجام برای صدور قطعنامه‌ای ضدایرانی در شورای حکام را «غیرمنطقی» توصیف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی باقری‌کنی سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در جریان سفر به سوریه، با فیصل مقداد وزیر خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه فرارو

در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال تیم لهستان مقابل بلغارستان به برتری رسید.