چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه کشور ایران، چین و روسیه بیانیه مشترکی در خصوص توافق برجام صادر کردند جمهوری خلق چین، جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه تحت دستور کار 6 نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی راستی‌آزمایی و نظارت در جمهوری اسلامی ایران در پرتو قطعنامه 2231 (2015) شورای امنیت سازمان ملل متحدبیانیه مشترکی را صادر کرده و تاکید کردند که مفاد برجام همچنان معتبر است. این بیانیه به شرح زیر است:

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرخ اسکناس دلار آزاد در بازار فردایی روز‌های تعطیل نیمه خرداد یک روند رفت و برگشتی را از خود به جا گذاشت. با افزایش احتمال صدور قطعنامه جدید علیه برنامه هسته‌ای کشور در نشست در جریان شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، ریسک‌های سیاسی بازار ارز تهران نیز افزایش یافت دنیای اقتصاد: نرخ اسکناس دلار آزاد در بازار فردایی روز‌های تعطیل نیمه خرداد یک روند رفت و برگشتی را از خود به جا گذاشت....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در اقدامی غیرسازنده، پیش‌نویس قطعنامه‌ای را به شورای حکام ارائه کرده‌اند که ادعاها علیه برنامه هسته‌ای ایران تکرار شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چند سالی است که موضوع مربوط به واردات خودرو داغ شده است و قرار بر این بود پس از 5 سال ممنوعیت واردات بالاخره خودروهای خارجی وارداتی روانه خیابان‌ها شوند، اما از زمانی که آیین‌نامه واردات خودرو ابلاغ شده تاکنون تنها تعداد محدودی خودرو وارد کشور شده است،

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی اقدام سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان برای ارائه پیش نویس قطعنامه‌ای علیه برنامه هسته‌ای ایران به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، گفت: به گفت وگو با شرکای خود ادامه می‌دهیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق مطالعه فدراسیون صنعت ساخت و ساز آلمان (HDB) چشم‌انداز صنعت ساخت وساز آلمان بدتر می‌شود به طوری که منجر به از دست دادن حدود 10 هزار شغل خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق مطالعه فدراسیون صنعت ساخت و ساز آلمان (HDB) صنعت ساخت و ساز آلمان در سال جاری چهار درصد کاهش می‌یابد که کمی بدتر از پیش‌بینی قبلی 3.5 درصد است که منجر به از دست دادن حدود 10 هزار شغل خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان تیم ملی آلمان، ناراحتی‌اش را از اینکه با بازگشت مانوئل نویر، دوباره به دروازه‌بان دوم تبدیل شده، ابراز کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایران، روسیه و چین بامداد چهارشنبه در بیانیه‌ای مشترک بر حفاظت از توافق هسته‌ای و پایبندی به تعهدات برجامی تاکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران، چین و روسیه بامداد چهارشنبه در بیانیه‌ای مشترک بر حفاظت از توافق هسته‌ای و پایبندی به تعهدات برجامی تاکید کردند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌های حاضر در مسابقات یورو 2024، در آخرین مراحل آماده‌سازی برای این تورنمنت، در دیدارهایی دوستانه به مصاف حریفان‌شان رفتند‌.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سه کشور اروپایی عضو برجام در بیانیه‌ای در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کردند که به راه‌حل دیپلماتیک در این زمینه پایبند هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه کشور اروپایی در ادامه ادعاهای بی‌پایه و اساس علیه ایران مدعی شدند: تشدید فعالیت‌های هسته‌ای ایران به امنیت بین‌المللی آسیب می‌زند. ما متعهد به راه‌حل دیپلماتیک هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشست ماه ژوئن شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از روز دوشنبه آغاز به کار کرده است. در عین حال لارنس نورمن، خبرنگار وال استریت ژورنال دوشنبه شب از ارائه پیش‌نویس قطعنامه تروئیکای اروپایی علیه ایران در شورای حکام خبر داد. هفته گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بریتانیا، فرانسه و آلمان موسوم به تروئیکای اروپا (E3) پیش نویس قطعنامه ای علیه ایران را برای ارائه به شورای حکام آژانس بین‌المللی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برون سپاری کار شرکت‌های خارجی به کشورهای جهان‌سوم با هدف کاهش هزینه تولید، موضوع تازه ای نیست. همه ما می دانیم که چین با عنوان «کارخانه جهان» محل تولید محصولات بسیاری از غول های تکنولوژی و صنعتی است؛ یا بسیاری از برندهای پوشاک معتبر جهان برای کاهش هزینه تولید از نیروی کار سنگاپور استفاده می‌کنند؛ یا خیلی از شرکت‌های چندملیتی جهان، مراکز پشتیبانی خدمات مشتری خود را در هند مستقر می‌کنند....