شنبه 31 شهریور 1403

آمبولانس هوایی تهران برای بیماران چند بار به پرواز در آمد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
آمبولانس هوایی تهران برای بیماران چند بار به پرواز در آمد؟

اقتصادنیوز: رییس مرکز اورژانس استان تهران با اعلام 2 هزار و 858 تماس مزاحم در یک هفته اخیر، گفت: در این مدت 11 نفر با 6 سورتی پرواز توسط اورژانس هوایی به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمداسماعیل توکلی روز شنبه در ارتباط با حوادث هفته گذشته (12 خرداد الی 18 خرداد ماه) پایتخت گفت: طی این مدت در مجموع 25 هزار و 583 ماموریت در مرکز ارتباطات 115 اورژانس ثبت شد.

وی ادامه داد: در پی این ماموریت‌ها 6 هزار و 353 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و 19هزار و 330 نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند. رییس مرکز اورژانس تهران افزود: در این مدت 59 هزار و 353 تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه دو هزار 858 تماس‌مزاحم با این مرکز گرفته شد.

خبر مرتبط ناوگان اورژانس تهران شارژ شد / تزریق 33 دستگاه موتورلانس به ناوگان

اقتصادنیوز: تعداد 33 دستگاه موتورلانس، بزرگ‌ترین انبار پشتیبانی کشور در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی و اتاق هدایت عملیات بحران (EOC)، با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: از مجموع ماموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، 4 هزار و 36 مورد مربوط به حوادث ترافیکی و 21 هزار و 947 مورد نیز مربوط به حوادث غیر ترافیکی بوده است. اسماعیلی تاکید کرد: طی هفته گذشته، اورژانس هوایی 6 سورتی پرواز داشت که در پی آن 11 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
آمبولانس هوایی تهران برای بیماران چند بار به پرواز در آمد؟ 2