شنبه 6 مرداد 1403

آمریکا

آمریکا

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با 10 فیلم جنگی جذاب و سرگرم کننده در مورد جنگ چریکی آشنا کنیم. "جنگ چریکی" اصطلاحی است که برای توصیف اشکال غیرمتعارف حمله که اغلب توسط گروه های شبه نظامی انجام می شود استفاده می گردد. این معمولاً نتیجه این است که نیروی مهاجم تعداد کمتر یا منابع محدودتری دارد و به دنبال افزایش احتمال موفقیت و پیروزی خود حتی از طریق استفاده از کمین، خرابکاری یا مخفی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع کره شمالی بیانیه مشترک دو کشور آمریکا و کره جنوبی را محکوم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در سال‌های اخیر ترکیب درآمدهای مالیاتی دولت به نفع بخش تولید در حال تغییر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر مجارستان در واکنش به ترور نافرجام ترامپ گفت که «در این ساعت‌های تاریک برای رئیس‌جمهور ترامپ دعا می‌کنم.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از روشن شدن ابعاد ترور نافرجام رئیس جمهور سابق این کشور در تحقیقات کنگره خبر داد.

وب‌گاه الف

در عکس جلد شماره جدید مجله فکرآورد، موسی نجفی، استاد علوم سیاسی، کریم مجتهدی، استاد بزرگ فلسفه ایران و یوهان گئورگ هامان، فیلسوف بزرگ آلمانی که برای ایرانیان، ناشناخته است به تصویر کشیده شده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

قالیباف از «بریکس‌پی» به‌عنوان سیستم پولی و بانکی مستقل از سیستم‌های بین‌المللی نام می‌برد و عنوان می‌دارد که کشورها از طریق آن می‌توانند تبادلات مالی پولی و تجاری را با یکدیگر انجام دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: پوتین هیچ برنامه ای برای تماس با ترامپ پس از سوء قصد علیه وی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشریه انگلیسی گزارش کرد که به نظر می‌رسد تصمیم دموکرات‌ها برای برکناری بایدن به عنوان نامزد این حزب، پس از ترور نافرجام ترامپ دیگر فایده‌ای نداشته باشد.

وب‌گاه عصر ایران

تیم ملی دوومیدانی آمریکا با بیش از 120 ورزشکار، پر تعدادترین کاروان این رشته در المپیک 2024 پاریس خواهد بود. این موضوع نشان‌دهنده قدرت و جایگاه بی‌رقیب آمریکا در این رشته ورزشی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایلان ماسک، مدیر عامل میلیاردر شرکت «تسلا» و از طرفداران سرسخت نامزد حزب جمهوری‌خواه، در واکنش به سوءقصد علیه رئیس جمهوری سابق آمریکا، با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی با اعلام حمایت کامل خود از دونالد ترامپ، خواستار استعفای مدیر سرویس مخفی آمریکا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«آنیتا، گمشده در اخبار» در جشنواره «تک ماه مستند» پالرمو جایزه ویژه هیات داوران پناهندگان را گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور فرانسه اظهار داشت که این کشور به حمایت از اوکراین ادامه خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیات دیپلماتیک ژاپن با حضور در آتشکده آدریان تهران با فرهنگ و آیین زرتشتی آشنا شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد بزرگترین مزرعه گندم جهان در منطقه جنوب غربی لتبریج، آلبرتا، کانادا واقع شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آرون بروکس با بیان اینکه چیز‌های زیادی همچون زیر کتف زدن را از دیدن مبارزه‌های حسن یزدانی آموخته است، گفت: مشتاق مبارزه با او در المپیک پاریس هستم. به گزارش عرشه آنلاین، آرون بروکس با بیان اینکه چیز‌های زیادی همچون زیر کتف زدن را از دیدن مبارزه‌های حسن یزدانی آموخته است، گفت: مشتاق مبارزه با او در المپیک پاریس هستم./ فرارو