پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

آمریکا

آمریکا

وب‌گاه مشرق نیوز

موسسه تحقیقات سیاست عمومی هشدار داد با سیاست فعلی دولت، حدود هشت میلیون انگلیسی در خطر از دست دادن شغل خود به هوش مصنوعی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که بحث درباره عملیات نظامی اسرائیل در رفح «فوری» است و در حال برنامه ریزی برای تعیین زمان مذاکرات با تل آویو در واشنگتن هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که بحث درباره عملیات نظامی اسرائیل در رفح «فوری» است و در حال برنامه ریزی برای تعیین زمان مذاکرات با تل آویو در واشنگتن هستیم.

وب‌گاه گسترش

رئیس واحد تایلند شرکت تویوتا اعلام کرد که شرکت ژاپنی قصد دارد تا سال 2025 پیش بروید و یک مدل پیکاپ الکتریکی باتری‌دار هایلوکس را تولید کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سنگاپور جدیدترین «منطقه آبی» جهان است؛ مکانی که مردم در آن زندگی طولانی‌تر و سالم‌تری دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سنگاپور جدیدترین «منطقه آبی» جهان است؛ مکانی که مردم در آن زندگی طولانی‌تر و سالم‌تری دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرود سخت ژئوپلیتیکی مستلزم درگیری ها و بحران های متعدد، مرتبط و در حال گسترش است که می تواند سیستم بین المللی تحت رهبری ایالات متحده را تحت تأثیر قرار دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت جو بایدن هفته آینده به فرانسه، بلژیک و آلمان می رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت جو بایدن هفته آینده به فرانسه، بلژیک و آلمان می رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

پهپادهای کمان یکی از پهپادهای ساخت نیروی هوایی ارتش و از تبلورهای راهبردی این نیرو در راستای افزایش دامنه بازدارندگی کشور بوده و تاکنون 3 نسل از این پرنده‌ها با نام‌های کمان 12، 19 و 22 طراحی و ساخته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه دیروز (چهارشنبه) با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در نتیجه سقوط یک پهپاد ارتش اوکراین در بلگورود یک نفر مجروح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در نتیجه سقوط یک پهپاد ارتش اوکراین در بلگورود یک نفر مجروح شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در سراسر اوراسیا، تصویر موجود مطلوب نیست. دو سال پس از جنگ اوکراین برای دفاع از خود در برابر روسیه، اوکراینی ها اکنون بیش از 80 درصد از خاک خود را تحت کنترل دارند. اما وضعیت روی زمین همچنان شکننده است و بن‌بست سیاسی در واشنگتن می‌تواند منجر به معکوس شدن این دستاوردها شود - همین اواخر، شهر آودیوکا تحت کنترل اوکراین به دست روسیه افتاد. سنا نیز اخیرا با 70 رای موافق در برابر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز