شنبه 6 مرداد 1403

آمریکا

آمریکا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا که در جریان کارزار انتخاباتی‌اش از تروری نافرجام جان سالم به در برد، در تازه‌ترین بیانیه خود تاکید کرد که این اقدامات «ما را نخواهند ترساند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست‌وزیر مجارستان در واکنش به ترور نافرجام ترامپ گفت که «در این ساعت‌های تاریک برای رئیس‌جمهور ترامپ دعا می‌کنم.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعی از مقامات دولتی و قضایی با رئیس جمهور منتخب دیدار و گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار در شروع معاملات امروز با رشد 400 تومانی در کریدور پنجم یک کانال صعود کرد. معامله‌گران، افزایش محدود قیمت این اسکناس را قابل توجه نمی‌دانند و معتقدند بازار ارز پتانسیل برگشت به کف قیمت را دارد. قیمت دلار در شروع معاملات امروز با رشد 400 تومانی در کریدور پنجم یک کانال صعود کرد. معامله‌گران، افزایش محدود قیمت این اسکناس را قابل توجه نمی‌دانند و معتقدند بازار ارز پتانسیل برگشت...

وب‌گاه فرارو

ابزار‌های مبتنی بر اینترنت، اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌هایی که آنلاین هستند، در بسیاری از موارد زندگی را برای ما تسهیل کرده و سرعت انجام کار‌ها را بالا می‌برند.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم 3 میلیون و 397 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 40 میلیون و 450 هزار تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست ریاست جمهوری و رئیس جمهور منتخب در اجتماع عزاداران نهاد ریاست جمهوری حضور یافتند.

وب‌گاه فرارو

جانشین دیوید تیلور در المپیک پاریس گفت: هواداران ایرانی هر روز به او پیام می‌دهند و از یزدانی حمایت می‌کنند.

وب‌گاه تابناک

قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در کف بازار ارز تهران به کانال 58 هزار تومان رسیده است که نسبت به دیروز، رشد نسبی دارد. اما همچون روز‌های اخیر، تقاضای موثری در بازار رویت نمی‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

شب گذشته دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا در جریان سخنرانی در یک کمپین انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا، مورد هدف گلوله قرار گرفت. شب گذشته دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا در جریان سخنرانی در یک کمپین انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا، مورد هدف گلوله قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین؛ المیادین نوشت: «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد» با این ضرب المثل می‌توان واکنش جمهوریخواهان به حادثه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درگذشت بازیگر فیلم تحسین‌شده درخشش ساخته استنلی کوبریک در سن 75 سالگی موجی از ناراحتی را در بین هواداران این فیلم به دنبال داشت. علت مرگ او عوارض ناشی از بیماری دیابت اعلام شد. اما در حال حاضر کدام بازیگران معروف از این بیماری رنج می‌برند و برای مبارزه با آن چه تغییری در سبک زندگی خود ایجاد کرده‌اند؟

خبرگزاری مهر

شصت و سومین شماره ماهنامه فرهنگی هنری «سرو» با عنوان «چیزهایی هست که نمی‌دانیم» توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی اظهار داشت که دشمن اسرائیلی می خواهد از طریق ارتکاب جنایت های بیشتر، مذاکرات را به شکست بکشاند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان