پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت با حضور چند کشور خارجی آذرماه برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی با محصولات ایرانی در حوزه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان با تاکید بر اینکه، گردش نخبگان اصطلاح صحیحی است که باید به جای مهاجرت نخبگان به کار برده شود و در تمام کشورهای دنیا یک پدیده عادی و در جریان است، برخی مسائل مانند وضعیت معیشتی و غفلت از آمایش آموزش عالی را مهمترین دلایل این پدیده عنوان کرد.

خبرگزاری دانشجو

قاسم عموعابدینی معادن آموزشی وزیر علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره طرح استاد محور مقطع دکتری گفت: یک استاد عنوان طرح تحقیقاتی خود را در دانشگاه مصوب می‌کند سپس این طرح در سازمان سنجش در دفترچه کنکور قرار می‌گیرد و کسانی که پنجاه درصد نمره را کسب کرده و مجاز به انتخاب رشته هستند؛ همانند انتخاب رشته روند را طی کرده و این مورد را انتخاب می‌کنند. معاون آموزشی وزیر...

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی وزارت علوم از برگزاری کلاسهای جبرانی برای دانشجویان خبرداد و گفت: برای رفع مشکل کلاس‌هایی که تشکیل نشده، کلاس جبرانی برای دانشجویان برگزار و بخشنامه آن این هفته ابلاغ می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: منابع خبری از حملات موشکی و پهپادی به چند مقر در اربیل کردستان عراق از جمله در «کویسنجق» و منطقه «جیژنیکا» در نزدیکی شهر اربیل و نیز مقری در سلیمانیه خبر می‌دهند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

با گذشت 4ماه از فعالیت نظام ایده ها و نیازها، 6 هزار نیاز و 600 ایده برای گره گشایی از مشکلات کشور ثبث شده و براساس آخرین آمار وزارت نفت بیشترین نیاز را به ایده های فناورانه اعلام کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت فناوری رانندگی وایمو از یک مینی‌ون خودکار و تمام‌برقی بدون چرخ، پدال یا آینه با فضای کافی برای پنج نفر رونمایی کرد.