دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به بهبود شاخص نوآوری در ایران گفت: نرخ اشتغال واحدهای فناور از 70 هزار نفر در سال گذشته به 110 هزار نفر در سال جاری و فروش شرکت های فناور مستقر در پارک های علم و فناوری به 26 هزار میلیارد تومان در سال افزایش یافته است.

خبرگزاری مهر

فرآیند برگزاری و شرایط عضویت در انتخابات شورای صنفی رفاهی دانشجویی سال تحصیلی1402-1401 در دانشگاه خوارزمی اعلام شد. دانشجویان متقاضی تا فردا 7 آذر 1401 برای ثبت نام فرصت دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌های جداگانه اعلام کرد: آزمون استخدامی بانک مرکزی و آزمون تخصصی اخذ پروانه کارگزاری گمرکی روز جمعه 11 آذرماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمودرضا آقامیری سرپرست دانشگاه شهید بهشتی در خصوص ایجاد مرکز هوش مصنوعی برای یاری دستگاه‌های اجرایی در دانشگاه شهید بهشتی گفت: یکی از توصیه مقام معظم رهبری در سال گذشته بهره گیری از هوش مصنوعی در همه زمینه‌ها بود. وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید به این بخش ورود کنند افزود: ما هفته گذشته جلسه‌ای را در خدمت مدیریت بحران وزارت کشور بودیم و این...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که باید تفکر انتقادی داشت، گفت: تفکر انتقادی در ایران در این سال ها به سمت تلخ گویی و طرح مسئله بدون پاسخ جدی رفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 43 عضو هیأت علمی دانشگاه تهران به عنوان پژوهشگران ایرانی پُراستناد یک درصد برتر دنیا شناخته شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم نکوداشت تأسیس معاونت فناوری و نواوری وزارت علوم با حضور زلفی‌گل وزیر علوم، معاونان وزیر علوم و جمعی از روسای پارک‌های علم و فناوری در سازمان پژوهش‌های ایران برگزار شد. علی خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم با اشاره به شعار سال و تاکید رهبر معظم انقلاب به اشتغال دانش بنیان گفت: در این زمینه توانستیم از سال 2014 تا 2022 رتبه خود...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه علامه طباطبائی با تاکید بر این که بیش از 95 درصد کلاس‌های دانشگاه با همراهی اعضای هیات علمی تشکیل شد، گفت: در شرایط کنونی تلاش کردیم بین دانشجویانی که رویکردهای اعتراضی دارند و دیگر دانشجویان فضای دوقطبی ایجاد نشود و با وجود تفکر مختلف همدیگر را در کنار هم تحمل کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صمد حاج جباری معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: بر اساس آئین نامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، دانشجویان غیر شاغل می‌توانند از انواع وام‌های صندوق بر اساس مقررات اعلام شده استفاده کنند و دانشجوهای شاغل حائز شرایط دریافت وام از صندوق وزارت علوم نیستند. وی ادامه داد: بر اساس آئین نامه صندوق، دانشجویان شاغل فقط امکان استفاده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف، «ششمین کنفرانس ملی کارآفرینی» را با هدف ایجاد زمینه مناسب برای تعامل، تبادل نظر و انتقال تجربیات و ارائه دستاورد‌های محققان، پژوهشگران و مدیران سازمان‌ها و صنایع و کارآفرینان در حوزه «پیشروی به سمت بهبود اقتصادی از طریق کارآفرینی مقیاس‌پذیر» بین عوامل مؤثر در زیست‌بوم کارآفرینی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌کند. «پیشروی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به توسعه سامانه‌ای برای عیب‌یابی میکروتوربین‌های گاز شدند که در مراحل ساخت و بهره‌برداری آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به تولید مهم‌ترین تجهیزات آزمایشگاهی با نام «اتوکلاو» برای استریل کردن وسایل شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: دستگاه دیالیز متحرک (پرتابل) را تا مرحله صنعتی شدن پیش برده‌ایم و 23 طرح کلان ملی مساله‌محور نیز در شورای تخصصی سازمان تصویب شده است که دنبال تامین اعتبار آن هستیم.

خبرگزاری مهر

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: براساس آیین نامه صندوق، دانشجویان شاغل مشمول دریافت وام دانشجویی نمی‌شوند تنها وامی که به این دانشجویان تعلق می‌گیرد، وام شهریه است.