دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور تربیت نیروی کارآفرین در دانشگاه ها را ضروری دانست و گفت: نظام آموزش عالی و تربیتی کشور برای رسیدن به این هدف باید تغییر کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران‌- ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: از تحقیقات بین‌رشته‌ای و میان‌رشته‌ای غفلت کرده‌ایم در حالی که می‌توان شکاف بین علوم طبیعی و انسانی را با تحقیقات بین‌رشته‌ای از بین برد و این امر با فعالیت محققان رشته‌های مختلف در پارک‌های علم و فناوری در کنار هم محقق می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: می‌توان با سازمان فرهنگی و ارتباطات اسلامی یک شبکه علمی و فرهنگی ایجاد کرد تا دانشجویان غیر ایرانی بعد از فارغ‌التحصیلی نیز با این شبکه متصل و در ارتباط باشند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست دانشگاه کردستان گفت: پنج عضو هیات علمی این دانشگاه، بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) در لیست پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر ایرانی قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان دیرینه شناسی می‌گویند سیاره زمین در حال حاضر در بحبوحه هفتمین انقراض گسترده جانداران قرار دارد و هر ساله هزاران گونه زیستی را از دست می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در حاشیه مراسم نکوداشت سالروز تاسیس معاونت فناوری وزارت علوم که از صبح امروز در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، برترین پارک‌های علم و فناوری در زمینه پیشبرد برنامه‌های معاونت و فناوری معرفی شدند. مراسم تقدیر با حضور زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون فعلی و سورنا سناری معاون پیشین علمی و فناوری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعضای کارگروه دائمی شورای راهبری فناوری‌ها و تولید دانش بنیان با صدور مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی «سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (cvc) سنگ آهن و صنایع وابسته» و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی «فن‌آسا» با هدف فعالیت در حوزه امنیت فضای مجازی موافقت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی زلفی گل در آیین گرامیداشت اولین سالروز تاسیس معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم که امروز در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد تدوین برنامه توسعه هفتم کشور و ارسال لایحه بودجه به دولت هستیم و باید از این فرصت نهایت استفاده را هم در تدوین برنامه و احکام توسعه هفتم و هم احصا کمبود‌های بودجه داشته...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سورنا ستاری معاون پیشین علمی و فناوری ریاست جمهوری در آیین نکوداشت سالروز تاسیس معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، به عنوان چهره تاثیرگذار فناوری و نوآوری تجلیل شد.

خبرگزاری مهر

دانشگاه معارف اسلامی، ششمین نشست از سلسله نشست‌های تبیین ابعاد اغتشاشات پاییز 1401 را روز چهارشنبه 8 آذر ماه برگزار می کند.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم از بازنگری در آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خبر داد و گفت: در آیین نامه جدید تصمیم داریم رئیس پارک، عضو شورای دانشگاه شود.

خبرگزاری مهر

ظرفیت مرحله تکمیل ظرفیت چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی تعداد یک هزار و 323 نفری تعیین شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دستاورد‌های پژوهشی برتر دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران که استخراج‌شده از رساله‌ها، پایان‌نامه‌ها، طرح‌ها و یا مقالات علمی پژوهشی در تمام گرایش‌های علوم ورزشی شامل رفتار حرکتی و روان‌شناسی ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، آسیب و حرکات اصلاحی و مدیریت ورزشی است، همزمان با هفته پژوهش و فناوری 1401 معرفی می‌شوند. کلیه پژوهشگران دانشکده علوم ورزشی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرآیند برگزاری انتخابات شورای صنفی رفاهی دانشجویی سال تحصیلی 1402-1401 در دانشگاه خوارزمی آغاز شد. دانشجویان واجد شرایط که در واحد تهران یا کرج مشغول به تحصیل هستند، در صورت تمایل به کاندیداتوری تا فردا 7 آذر 1401 فرصت دارند، اطلاعات لازم از قبیل نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی و مقطع و رشته تحصیلی و محل تحصیل (تهران - کرج) خود را به ایمیل...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا. پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف برترین پارک دانشگاهی و پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان به عنوان برترین پارک استانی در پیشبرد برنامه های معاونت فناوری و نوآوری شناخته شدند.

خبرگزاری مهر

دبیر کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی وزارت علوم گفت: به منظور یکپارچه‌سازی ارائه خدمات به ذینفعان آموزش عالی کشور، طراحی «سبد خدمات دانشگاهی» در دستور کار وزارت علوم قرار گرفت.