شنبه 21 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

سازمان دانشجویان ایران با مشارکت سازمان جهاد دانشگاهی تهران مسابقه «حیات طیبه» از «اطلس زندگی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» را ویژه دانشجویان برگزار می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران موفق به دریافت استاندارد بین المللی ISO 21001: 2018 از LiberoAssurance برای خدمات آموزشی شد.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم با تأکید بر حضور مشاوران بانوان در کنار رئیس هر دانشگاه، گفت: در مسئولیت‌های مختلف دانشگاهی از خانم‌ها کمک بگیرید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان دریافته اند پروتیین های ساخته شده از سلول های بنیادی که قرنیه را بازسازی می کنند، ممکن است هدف جدید درمان و جلوگیری از آسیب قرنیه در اثر خشکی چشم باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین جشنواره ملی سلامت دانشجویان با هدف ارتقاء سواد سلامت و بهبود سبک زندگی دانشجویی در حال برگزاری است. تمرکز این جشنواره بر روی قشر جوان دانشجو است و قصد دارد تا با در نظر گیری معضلات و مسائل دانشجویی در راستای سلامت دانشجویان قدم‌های موثری بردارد. این جشنواره بستری است برای مشارکت فعال در حوزه سلامت برای ارائه ایده ها، دستاورد‌ها و کشف...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک روش جدید که می‌تواند هویت و فعالیت سلول‌ها را در سراسر یک عضو یا یک تومور با وضوح بی‌سابقه‌ای مشخص کند، به بهبود درمان سرطان از طریق تقویت ایمنی (ایمنی درمانی) کمک خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک تیم بین‌المللی از محققان به رهبری دانشگاه «دورهام» در کشور انگلیس از طریق رمزگشایی کد مکانیکی «دی ان ای» راه های رمزگذاری اطلاعات بیولوژیکی توسط طبیعت در دی ان ای را که قبلا ناشناخته بود، کشف کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه شهید بهشتی و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری، همکاری خود را در زمینه توسعه زیست‌فناوری و نانوفناوری در قالب تفاهم‌نامه‌ای گسترش می دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، علی‌باقر طاهری‌نیا در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، اظهار داشت: استفاده از خرد جمعی دانشگاهیان در استقرار نظام تصمیم‌سازی دانش‌بنیان اطلاع از نقطه نظرات و قضاوت‌های خانواده بزرگ دانشگاهیان نسبت به جهت‌گیری‌ها، تصمیم‌سازی و برنامه‌های وزارت علوم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در نشست حسینعلی حاجی دلیگانی؛ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و میثم شهبازی معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان آخرین برنامه‌ها و اقدامات انجام‌شده در راستای حمایت از نخبگان و استعداد‌های کشور بررسی شد. در این جلسه، حسینعلی حاجی دلیگانی؛ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر اهمیت طرح‌های جاری بنیاد ملی نخبگان به ویژه در ایجاد...

خبرگزاری فارس