شنبه 21 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رویداد‌های Aut Talk در راستای رسیدن به اهداف کلان دانشگاه امیر کبیر که تبدیل شدن به دانشگاه‌های نسل سوم است، با شعار «تجربیات شایسته ترویج» برگزار شد. این رویداد با هدف الگوسازی؛ ارائه تجربیات کسب و کار یک مدیر شرکت دانش بنیان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد. در این رویداد، کریمی وثیق، مدیرعامل تجربیات کسب و کار خود را در حضور دانشجویان دانشگاه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیر ابراهیمی زاده محقق دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح «مدلسازی درمان سرطان و بهبود اثربخشی شیمی پرتو درمانی (مورد مطالعه: درمان سرطان گلیوبلاستوما)» گفت: معمولا در دنیا برای درمان سرطان گلیوبلاستوما از یک برنامه استاندارد استفاده می‌شود، اما با توجه به متفاوت بودن بیماران از جهات مختلف مانند جنسیت، سن، ابعاد و مشخصه‌های بیولوژیک تومور و......

خبرگزاری مهر

مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم اعلام کرد: تمامی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مکلف به صدور مدرک تحصیلی فارغ التحصیلان به صورت سند الکترونیکی معتبر و انکارناپذیر هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقه از اطلس زندگی سردار سلیمانی با عنوان «حیات طیبه» ویژه دانشجویان در تاریخ 23 دی‌ماه 1401 برگزار می‌شود. دانشجویان علاقه‌مند شرکت در این مسابقه می‌توانند برای دریافت اطلس به پایگاه باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRC.ir مراجعه کنند. به برگزیدگان این مسابقه، جایزه 2 میلیون ریالی اهدا می‌شود.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: یکی از علت‌های اغتشاشات اخیر غفلت آموزش و پرورش و آموزش عالی در سال‌های گذشته به ویژه در زمان کرونا و رفتن در فضای مجازی رها شده است.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی از تصویب آیین نامه اجرایی انتقال دانشجویان خارج از کشور به ایران و اعلام زمان برگزاری آزمون صلاحیت بالینی خبر داد.

خبرگزاری مهر

مهلت ثبت نام در پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی درسال تحصیلی 1403- 1402 ساعت 24 امروز 17 دی ماه 1401 پایان می یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: کارت ورود به جلسه کنکور 1402 نوبت دی، عصر 27 دی در سایت سازمان سنجش بارگذاری خواهد شد. لازم به ذکر است، ویرایش جزئیاتی از مشخصات در این تاریخ امکان پذیر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به ارائه یک بسته نرم افزاری برای تعیین برنامه درمانی (شامل دُز و زمان بندی شیمی درمانی و پرتو درمانی) بهینه متناسب با شرایط اختصاصی هر بیمار شدند که می‌تواند به عنوان یک تصمیم یار به پزشکان و متخصصان در یافتن درمان بهینه کمک کند.

خبرگزاری مهر

مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی امروز پایان می‌یابد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی از شورای عالی انقلاب فرهنگی خواست تا در مورد مصوبه افزایش ظرفیت دندانپزشکی تجدید نظر کند.