شنبه 21 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از تدوین کتاب برنامه شتاب دهی این دانشگاه خبر داد و گفت: برنامه شتاب دهی برای سراهای نوآوری براساس سند تحول و تعالی دانشگاه شامل هفت فصل است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن مروتی، معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزس کشور در نشست خبری امروز که در محل سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد، با اشاره به تغییرات نحوه پاسخگویی به سؤالات کنکور گفت: در آزمون امسال سؤالات هر درس یا تعدادی از دروس باهم در دفترچه جداگانه قید شده و هر دفترچه پاسخنامه اختصاصی خواهد داشت که با پایان زمان پاسخگویی به هر سری از سؤالات، پاسخنامه...

خبرگزاری مهر

معاون امور آزمون های سازمان سنجش از انتشار کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور 1402 از روز یکشنبه 25 دی ماه 1401 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور نخبگان را مالکان اصلی بازار فناوری دانست و گفت: یکی از صفات بارز نخبگانی، میهن پرستی است، اینکه فرد خود را متعهد بداند که در شرایط سخت در کنار کشور بماند و برای آبادانی و گذر از پیچ‌های تاریخی آن تلاش کند.

خبرگزاری مهر

معاون فنی آماری سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد 915 هزار و 151 نفر به عنوان داوطلب واقعی در نوبت اول کنکور 1401 در دی ماه شرکت می کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور نتیجه نهایی وضعیت شرکت کنندگان در آزمون رفع شبهه کنکور 1401 را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی از راه‌اندازی مرکز سنجش نگرش دانشگاهیان در راستای پیوند علمی و مشورتی میان دانشگاهیان و دولتمردان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مجید مشکینی با اشاره به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: برنامه شتاب دهی در سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی براساس آیین نامه جامع بازار فناوری و سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای تحقق بند‌های 42، 45، 49 و 22 راه کنش‌ها و اقدامات کلان بسته کاری توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی سند تحول و تعالی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان نانولوله‌های کربنی تک‌جداره را به صورت عمودی روی نوعی زیرلایه رشد داده و نشان دادند که ساختاری که به دست آمده برای ذخیره انرژی و صنعت الکترونیک مناسب است.

خبرگزاری مهر

قم - دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای اقدام موهن نشریه شارلی ابدو را محکوم کرد.

خبرگزاری مهر

معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده نوبت اول آزمون سراسری 1402 در دی ماه برگزار خواهد شد و در نیمه دوم تیر ماه سال آینده نوبت دوم برگزار می‌شود.