شنبه 21 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

وزیر صنعت، معدن و تجارت به فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی در صنعت اشاره کرد و گفت: 27 نفر از اعضای هیات علمی از فرصت مطالعاتی در صنعت استقبال کردند.

خبرگزاری مهر

قم - سازمان بسیج طلاب و روحانیون قم با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اقدام نشریه فرانسوی اعلام داشت که این اقدام گستاخانه و بی شرمانه نشانه بارز انحطاط جبهه باطل و اضمحلال قریب الوقوع آنان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشرفت فناوری و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان ایران و جهان در هفته‌ای که گذشت در قالب اخباری از این حوزه منتشر شد که دست‌چینی از این وقایع را در صفحه گروه علم و آموزش ایرنا می‌خوانیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: اکنون بیش از 94 هزار دانشجوی خارجی در ایران تحصیل می‌کنند که از این تعداد 24 درصد یعنی 27 هزار نفر در دانشگاه‌های دولتی مشغول به تحصیل هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نوآوری‌های بدست آمده در زمینه میکروسکوپ انبساطی امکان مشاهده فضای داخلی سلول‌ها را با وضوح بسیار بالا فراهم کرده است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور دانشجویان 10 دانشگاهی که بیشترین جذب دانشجویان بین الملل را در سال گذشته داشتند، معرفی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تعداد متقاضیان استقرار در پارک‌های علم و فناوری از هفت هزار و 815 متقاضی به پنج هزار و 762 متقاضی به دلیل بی‌توجهی به زیرساخت‌های مورد نیاز کاهش یافته است.