جمعه 14 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی تقویم دانشگاهی سال تحصیلی 1401 - 1402 دانشجویان این دانشگاه را برای دو نیم سال آتی اعلام کرد. براساس این تقویم آخرین مهلت درخواست تمدید سنوات برای نیم سال آتی دانشجویان دوره کارشناسی تا 17 تیرماه و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی نیز تا 15 تیرماه تعیین شده است. همچنین دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی در تمامی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از اجرای طرح «سیمای زندگی و غربالگری دانشجویان» در آستانه شروع سال تحصیلی خبر داد و پنج اولویت این طرح را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی از بازنگری کوریکولوم (برنامه آموزشی) رشته های عمومی و تخصصی دندانپزشکی و اجرای آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی از سال 1402 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مراکز رشد استان های بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد رویکرد دولت به شرکت های دانش بنیان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: از صنایع می خواهیم به بخش خصوصی بیشتر اعتماد کنند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگران دانشگاهی در استرالیا در یک کار تحقیقی جهانی راهی برای تقویت حساسیت ردیاب‌های امواج گرانشی پیدا کرده‌اند که افق‌های تازه‌ای را برای مطالعه کیهان و بررسی ستاره‌های نوترونی می گشاید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زمین لرزه‌ای به بزرگای 4.2 (چهار و دو دهم) مرز استان‌های گلستان و مازندران حوالی نوکنده را لرزاند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک نظریه جدید در میان دانشمندان ژئوفیزیک درباره منشاء آب موجود در کره ماه وجود دارد مبنی بر اینکه یون‌های اکسیژن و هیدروژن خارج شده از اتمسفر زمین ممکن است موجب تشکیل مولکول‌های آب در این سیاره شده باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آموزش دانشگاه علمی - کاربردی از صدور مجوز اجرای چهل عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضا محور خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

طبق اعلام اداره ملی اقیانوسی و جوی و موسسه اقیانوس شناسی اسکریپس، سطح دی اکسید کربن در ماه می به اوج خود و 421 قسمت در میلیون رسید که بالاترین سطح در تاریخ بشر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشکاه خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی رحمه الله‌علیه و قیام خونین پانزدهم خرداد بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است: بسمه تعالی نیمه خرداد هر سال یادآور غروب غم‌انگیز خورشید پرفروغ و عزیز سفرکرده‌ای است که صد قافله دل همواره همراه او است. امام خمینی (رحمه الله علیه) با تکیه بر ایمان الهی...