جمعه 14 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه بررسی اکوسیستم نوآوری خوزستان با حضور رئیس پارک علم و فناوری خوزستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان و به ریاست سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد. ستاری در این جلسه اظهار کرد: شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف باید امکانات خود را در اختیار یکدیگر قرار داده و همسو باشند. وی با بیان اینکه...

وب‌گاه عصر ایران

مولکول‌های آر. ان. ای (RNA) که طولی معادل 100 تا 200 نوکلئوتید دارند، زمانی تشکیل می‌شوند که تری فسفات‌های نوکلئوزیدی کاری بیش از نفوذ در شیشه بازالتی انجام نمی‌دهند.

خبرگزاری مهر

رئیس اداره مطالعات سیاسی حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری دوره انقلاب اسلامی، گام دوم و رسالت‌های طلاب در «مدرسه مجازی انقلاب» خبر داد و گفت: طلاب تمامی سطوح حوزه می توانند شرکت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری امروز معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، یکشنبه در جریان سفر به خوزستان و در حاشیه دیدار با استاندار خوزستان با اشاره به ظرفیت بالای استان خوزستان با توجه به وجود صنایع مادر افزود: استانداری خوزستان در زمینه توسعه زیر ساخت‌های پارک علم و فناوری استان کمک شایانی به شرکت‌های دانش بنیان و خلاق کرده است. وی همچنین هدف از سفر خود به خوزستان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان لایحه ژلی کم‌هزینه ای را تهیه کرده اند که از هوای خشک کویر آب آشامیدنی تولید می‌کند.

خبرگزاری مهر

ارزشیابی اساتید نیمسال جاری دانشگاه معارف اسلامی تا جمعه 20 خرداد سال 1401 با استفاده از سیستم آموزشی گلستان انجام می‌شود.

خبرگزاری مهر

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه الزهراء (س) در خصوص ساخت و انتشار فیلم عنکبوت مقدس بیانیه مشترکی صادر کرده و خواستار پیگیری حقوقی و قانونی موضوع از سوی مراجع ذیصلاح شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تلسکوپ فضایی هابل تصویری تماشایی از کهکشانی بزرگ را نشان می‌دهد که مملو از مناطق ستاره‌ساز است؛ کهکشانی مارپیچ که ستارگان زیادی در بازوهای چرخشی آن متولد می شوند.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه‌اندازی مراکز مهارتی فن‌آورانه در این دانشگاه تا پایان امسال خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

چه اتفاقی بعد از مردن برای تمام آن اجساد افتاده است و آیا نهایتاً جا برای دفن بر روی کره زمین تمام می‌شود؟