دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه خبر آنلاین

یک سال پیش، همین وقت ها بود. چند روزِ گرم این طرف تر، یا چند روز گرم آن طرف تر، که مصوبه ای تصویب شد به شماره فلان و مورخه بهمان، درباره تغییرات کنکور و شیوه برگزاری و ظرفیت ها، که حالا نمی خواهم با یادآوری اش اعصاب خودم را خرد کنم و نیامده ام با گفتن جزئیاتش، و ماده و تبصره و این هاش حال تو را به هم بزنم. فکر کن درد دل است. درد دل که عیب ندارد؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران عصر امروز سه شنبه (28 تیر) در اعتراض به رای اولیه حبس ابد حمید نوری دردادگاه سوئد مقابل سفارت این کشور تجمع کردند. دانشجویان در این تجمع با در دست داشتن پلاکارد‌ها و دست نوشته‌هایی از دولت‌مردان سوئد خواستند که از منافقین که دستشان به خون 17 هزار انسان بی‌گناه آلوده است دفاع نکنند. تجمع کنندگان دربیانیه‌ای با...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

قم - مدیرحوزه های علمیه کشور گفت: در طول تاریخ تشیع حوزه‌های علمیه با فراز و نشیب‌هایی مواجه بوده اند اما، انقلاب اسلامی به رهبری بنیان گذار کبیر انقلاب، تحول عظیمی را در حوزه ها ایجاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون کانون وکلای دادگستری در روز پنجشنبه 30 تیر ماه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر علی حسن بیگی را به عنوان سرپرست دانشگاه خوارزمی منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری دوره کاردانی ناپیوسته حرفه‌ای مربیگری پایه سوارکاری در این دانشگاه خبر داد.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست دانشگاه خوارزمی را منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ به مناسبت هفتمین سالگرد توافق برجام با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند: ما برجام را یک خسارت محض و توافق فعلی را تقریبا هیچ می‌دانیم که می‌تواند باعث ایجاد سردرگمی راهبردی و عاملی برای شرطی شدن اقتصاد ایران و مانعی بر سر راه خنثی‌سازی تحریم‌ها شود. متن این بیانیه به شرح زیر است: «یک بام و دو هوا»،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز نوآوری و شتاب دهی «جهت» سازمان جهاد دانشگاهی تهران با هدف توسعه نوآوری و تولید دانش‌بنیان در صنایع مواد فعال سطحی (سورفاکتانت‌ها)، مواد شوینده و بهداشتی از اشخاص حقیقی و حقوقی دعوت به همکاری کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به مقام نخست جهان این دانشگاه در نظام رتبه بندی تایمز در شاخص سلامت و رفاه گفت: دستاورد بزرگی از سوی خانواده 15 هزار نفری این دانشگاه برای کشور کسب شد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تقویت دیپلماسی علمی یکی از برنامه‌های وزارت علوم است که با جدیت دنبال می‌شود.