جمعه 14 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در آستانه سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب کاروان دانشجویان دانشگاه‌های تهران بزرگ و استان‌های همجوار در حال طی کردن مسیر دانشگاه تهران تا حرم مطهر امام خمینی (ره) است. این کاروان پیاده روی برای نخستین بار و بنابر رسالت ذاتی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در جهت صیانت و گسترش معارف انقلاب اسلامی با عنوان دانشجویان مکتب امام ره و شعار...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگران دانشگاهی در استرالیا به پیشرفتی در زمینه خودکارسازی بخشی از فرایند اهدای خون دست یافتند که می‌تواند تحول تازه‌ای در زمینه فعالیت های رُباتیک در سایر صنایع و بسته‌بندی مواد نرم ایجاد کند.

خبرگزاری مهر

سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: افزایش رشته‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در راستای رسالت دانشگاه و بازار کار به جد پیگیری می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روسای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها با حمایت از رویکردهای تحولی دولت سیزدهم و تلاش برای اصلاح نظام اقتصادی کشور از آمادگی خود برای همراهی و همفکری با دولت مردمی و مشارکت بخش خصوصی در جهت تصمیم‌سازی و ارائه روش‌ها و راه حل‌های علمی و دانش‌بنیان برای حل مشکلات کلان و مهم جامعه خبر دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحقیقات جدید کشاورزی درباره یک محصول ناشناخته شبیه موز در کشور اتیوپی نشان می‌دهد که این محصول می‌تواند نقشی مهم در تقویت امنیت غذایی در مواجهه با خشکسالی و تغییرات آب و هوایی داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از راه اندازی پارک علم و فناوری این دانشگاه در منطقه شرق تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: آیین نامه افزایش ظرفیت پزشکی و دندانپزشکی روی میز شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و وزارت بهداشت در انتظار تخصیص بودجه افزایش ظرفیت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن ارتحال ملکوتی امام خمینی و قیام خونین 15 خرداد نوشت: ملت شریف ایران با عزمی راسخ و امیدوار به آینده و با روحیه‌ای انقلابی در حال رشد و تعالی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان آمریکایی به یک ترفند نجومی دوگانه متوسل شدند تا بتوانند از میان ابرهای غبارآلود منتشرشده بر اثر بیگ‌بنگ، جهان را واضح‌تر ببینند.

خبرگزاری مهر

مدیر کل خدمات آموزشی دانشگاه تهران از تغییر در آیین نامه ارتقا اساتید خبر داد و گفت: باید معیارهایی را در آیین نامه مورد استناد قرار دهیم که ارائه دهنده شخصیت و در کیفیت عملکرد استاد باشد.