دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش‌بنیان، دستگاه طیف سنج مریی / فرابنفش / مادون قرمز نزدیک، تولید و به بازار عرضه کرده است که قدرت تفکیک آن در محدوده یک - 0.1 نانومتر است و براساس نیاز کاربر، قابلیت طراحی و ساخت دستگاه (تغییر رزولوشن و گستره طول موجی) وجود دارد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: در خصوص افزایش قیمت غذا و خوابگاه دانشجویی برای سال تحصیلی آینده تصمیم گیری نشده و در حال بررسی آن هستیم.

خبرگزاری مهر

زنجان - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: رشته‌های میان رشته‌ای باید توسط سازمان اداری و امور استخدامی به رسمیت شناخته شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یوسف رفیعی رئیس پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این خصوص گفت: هدف از راه اندازی این رشته‌های تحصیلی، ایجاد بستر و فرصتی مناسب برای بهره برداری مدیران صنعتی و دولتی و کارشناسان شاغل، از آموزش در دوره‌های کارشناسی ارشد کاربردی بوده؛ به نحوی که برگزاری کلاس‌های درس این دوره‌ها بصورت فشرده برنامه ریزی و اجرا می‌شود. وی افزود: در شرایط...

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیشینه جنبش دانشجویی در ایران نشان می‌دهد که این جنبش از ابتدا تلاش کرده تا خود را در صف مردم قرار دهد و در جهت اعاده حقوق مردم چه در مواجهه با رژیم پهلوی و چه در دوران حاکمیت جمهوری اسلامی تلاش کند؛ اگر چه در این مسیر با فرازوفرود‌ها و لغزش‌هایی نیز مواجه شده است. یکی از خطراتی که همواره در کمین جنبش دانشجویی قرار داشته این بوده که این جنبش با فاصله گرفتن...

خبرگزاری مهر

احکام محرومیت از شرکت در آزمون برای پذیرفته شدگان دوره های دستیاری دندانپزشکی که ثبت نام نکرده، یا دوره را شروع نکرده اند و یا پس از پذیرش انصراف داده اند با رای دیوان عدالت اداری ابطال شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسماعیل عجم مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: همزمان با عید سعید غدیر جشن فارغ‌التحصیلی 700 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در حرم مطهر علی‌بن موسی الرضا (ع) برگزار می‌شود. وی اظهار کرد: به شکرانه سلامت مردم ایران و به پاس زحمات خالصانه کادر نظام سلامت، خصوصا دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی نظام...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در زمان حاضر بیش از 10 هزار هسته فناوری در پارک‌های علم و فناوری کشور وجود دارد و حمایت‌های لازم نیز از فعالان در این مراکز انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر از آغاز ثبت نام بدون کنکور متقاضیان تحصیل در پردیس بین المللی کیش این دانشگاه برای نیم سال تحصیلی مهر 1401 در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد.

خبرگزاری مهر

نحوه تعیین تکلیف داوطلبان کنکور 1402 که دارای سوابق تحصیلی نیستند از سوی سازمان سنجش و شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

مشکل این نظریه این است که هیچ مخلوطی از این کندریت‌ها نمی‌تواند ترکیبات دقیق زمین را توضیح دهد و برخلاف انتظار زمین نسبت به این سیارک‌ها مقادیر کمتری از عناصر فرار و سبکی مانند هیدروژن و هلیوم در خود دارد.