دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج، آزمون زبان MSRT در تاریخ 24 تیرماه برگزار می‌شود. متقاضیان تا 13 تیرماه 1401 فرصت داشتند برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند. آزمون MSRT که مجری برگزاری آن وزارت علوم بوده، جهت تعیین سطح زبان انگلیسی داوطلبان برگزار می‌شود و مدرک آن برای تمام دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم و وزارت بهداشت...

خبرگزاری مهر

نتایج نهایی آزمون ورودی سال تحصیلی جدید 1402-1401 حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور هفته آخر تیرماه 1401 اعلام خواهد شد.

خبرگزاری مهر

اولین دوره معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب طلبگی ویژه طلاب خواهر با هدف آموزش منظومه معارف اسلام ناب مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تنوع بخشی به مصرف نهاده های دام و طیور یکی از موضوعاتی است که با اجرای پنج طرح ملی به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این صنعت پاسخ داده شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - در حالی که اکنون حدود 600 دانشجوی عراقی در رشته‌های مختلف در دانشگاه رازی کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند، وزارت علوم کشور عراق در نامه‌ای ناگهانی و بدون اطلاع قبلی، تحصیل دانشجویان این کشور در 27 دانشگاه ایران از جمله دانشگاه رازی را غیر معتبر اعلام کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر علوم علوم تحقیقات و فناوری گفت: دلیل اصلی تغییر اقلیم در آموزش عالی نگاه داوطلبان به آینده شغلی رشته ها است و داوطلبان به جای آنکه رشته را بر مبنای علاقه ذاتی و توانمندی خود انتخاب کنند بر اساس آینده شغلی انتخاب می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان کشف کرده‌اند که مولکول‌های ارگانیک در ابرهای بین ستاره‌ای وجود دارد که این می‌تواند نشانه‌ای از تکامل حیات در سیاره‌های دیگر کهکشان راه شیری باشد.

خبرگزاری مهر

به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی مرحله پایانی طرح «اندیشه تمدن ساز» اجرا می شود.

خبرگزاری مهر

براساس اعلام اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان آزمون زبان MSRT در تاریخ 24 تیرماه 1401 برگزار می‌شود.